kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.19.2005

新玩具




恨o左好耐o既貓貓樹終於都出現喇!我kitty貓最鍾意訓定定,四圍望,而肥仔炳當然係爬爬爬,爬到高。
其實咁大坐貓樹,最o岩就係我地兩個一齊玩捉迷藏。
可惜,肥仔炳依然故我.............希望....有一日我地可以真真正正o係貓樹上見!

Labels:

10 Comments:

  • At 11:08 PM, Blogger saru said…

    wawa~kitty貓你張到個口咁大, 冇曬儀態呢!

     
  • At 11:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    ha..bi 終於都得左啦!公喜公喜!

    wah! 棵貓樹好正bor,好似有成6尺高.
    Kitty高高在上首佔領區,醒目.
    大老炳會唔會玩電線架?

     
  • At 1:11 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    be媽:

    我打喊露之o麻,無啦啦比人影左相,oh.................唔係靚女lu!!

     
  • At 1:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    be爸:

    多謝呀,其實都未全完整好,用住先喇,唔理咁多!

    haha.............貓樹好靚呀,幾百蚊真係好抵,正呀!差唔多6尺喇。hehe.......be媽都話入伙買喇,你驚唔驚呀?大佬炳咬電線呀,你真聰明!遲d可能自己開冷氣呀!

     
  • At 2:05 PM, Blogger saru said…

    哈哈下次打喊露要背住kitty媽黎打呀, 呵呵!

     
  • At 1:25 AM, Anonymous Anonymous said…

    saru姐姐:

    白貓成日都打喊露架,佢平時扮靚女之o麻!

     
  • At 2:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    巧靚呀!!! 羨慕死我碌碌啦~~ >O<

     
  • At 5:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    yeungyeung姐姐:

    唔洗羨慕架,買番座比碌碌咪得law!

     
  • At 2:34 AM, Anonymous Anonymous said…

    KITTY貓同肥炳都叫做可以企埋一齊玩, bebu同marble都係一時時, 通常bebu很細膽呀:(

     
  • At 3:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    chinchilla姐姐:

    我同肥炳未試過企埋一齊玩架!貓樹玩完一個到一個,我死都唔會同佢一齊呀,個肥炳傻架,係咪都咬!佢長住房,我住晒成間屋o羅!

     

Post a Comment

<< Home