kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.22.2005

古靈精怪





我肥仔炳今次威到盡,無隻白貓左住晒,可以自己做主角!由細到大我都好有創意,每日都比人好多新驚喜,就連訓覺都一樣,有時扮超人,有時就扮乳豬。不過我而家練習緊企o係到訓,假若練成之後,我就真係天下無敵!

Labels:

7 Comments:

  • At 2:45 AM, Blogger saru said…

    kitty貓去左邊, 肥炳你唔係困住kitty白貓唔比佢出黎嘛? 仲有你打比邊個, 打比蛋蛋呀? 定係打比be妹聯絡下兄妹情咁呀?

     
  • At 4:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    saru姐姐:

    我係困住kitty貓呀,關埋我道房門,困佢o係廳law,日日都係架喇,鬼叫佢成日扮乖呀!我打電話比牛奶妹同甜甜之o麻,收下風睇下佢地o個邊點o羅,話晒我呢到都叫有私人空間,如果佢地唔開心,咪叫佢地過埋黎o羅,係呢be妹幾多號電話呀?等我得閒call佢出黎high tea!

     
  • At 10:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    其實肥炳都好鬼過癮...
    最緊要唔好蝦kitty貓啦!

     
  • At 3:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    肥炳好豪邁呀,瞓覺都鬼咁有型,好有大佬feel! 我覺得佢係打俾佢啲馬仔,巡視業務。

    呀, kitty123123, 貓88個私人訊息好似有問題, 成日都error message, 碌碌話無任歡迎你連結佢個網頁,佢都先斬後奏加了你kitty貓貓貓個link啦! :)

     
  • At 5:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    chinchilla姐姐:

    haha...........我已經好努力咁改過自身,但唔知點解,我見到白貓就...........忍唔住要咬咬咬呀,我對人唔係咁架,對貓先係之o麻!

     
  • At 5:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    多謝yeungyeung姐姐睇得出我優點呀,開心死我.............牛奶妹同甜甜就係我d手下,佢地係我親妹黎架,以上面o個個saru姐姐o既bebe都係我個妹,我地4個係同一胎架。

     
  • At 6:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    be爸:

    聽到你咁講,我好安慰,終於我都搵到個知音人!講你知,我肥炳o既偶像只有周星馳,佢o個句<別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿>正正就係我o既心聲。
    只可惜我生長o係呢個封建o既家庭,真係有懷材不遇o既感覺,難得有你呢個知音人,不如........我搬去你屋企好嗎?
    等我可以同be妹再切磋下,傳授多幾招比佢!haha

     

Post a Comment

<< Home