kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

11.26.2006

Shopping Day



呢幾日心情唔好,專登落去銅鑼灣散財,自己知自己事o麻,搵D地方發洩一吓就會開心番!
不過,我都學精咗啊,唔好買俾自己,要買俾人地同埋要實用呀!因為買俾自己,必定係亂買,次次都放晒喺屋企,掂都無掂過....買俾人就唔同呢,基本上佢地都會用呀!
今次買咗.....毛毯俾小B女、兩個阿e啦,Marie同Jack..hehe..好令㗎,仲有Yarrah素小食同素罐頭俾大佬啦,佢唔食得肉o麻,千辛萬苦先搵到小食俾佢,同埋野莓素俾屎炳,對尿道、膀胱好呀!真係好.....人地開心我又開心!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home