kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

11.14.2006

試糧篇12


牌子 / 名稱 : Monaku 鮮魚製金槍魚
價錢 : 130yen
內容 / 質地 : 金槍魚,天然果子凍,柿子提取物,維生素類,礦物質類
口味 : 魚
歡迎指數 : 都係有爆燈5粒星星啦。魚肉睇落新鮮,膠質重,有好多一條條銀魚仔,材料都非常豐富。

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home