kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

11.12.2006

試糧篇10


牌子 / 名稱 : CIAO湯燒鰹魚雞肉
價錢 : 110 yen
內容 / 質地 : 宗田鰹魚,雞胸肉,宗田鰹魚提取物,維生素E,紅曲子,胡蘿蔔素,綠茶提取物。因為湯燒,所以汁多亦非常香,o岩晒飲唔夠水要食罐罐吸收水份o既。(即係炳仔)
口味 : 鰹魚雞肉
歡迎指數 : 雖然阿屎炳係垃圾車乜都o岩,不過佢今次狂掃得好快,食晒仲望住個兜唔肯走,湯我試過有陣冬姑味幾香,炳哥1000000級鐘意食。...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home