kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

11.01.2006

試糧篇5


之前,因為紫罐Sheba攪到吉蒂耳仔烏槽到屎,要停試罐罐幾日,聽日book咗洗牙加洗耳,還掂都係.....食咗先講!
日期:1-11-06
1.名稱: CIAO野葉、雞肉
2.口味: 雞同菜
3.價錢: $8
4.質地:雖然唔係好多汁,但係肉質鮮嫩,兩貓都好鐘意食!
5.食後反應:因為之前已經鳥槽o左,所以耳仔一樣都係dirty,不過...無惡化!
6.成份: 雞胸肉、金槍魚白色部分、蔬菜、果子凍,維生素E,綠茶提取物、粗脂肪、粗纖維

Labels:

3 Comments:

  • At 9:30 AM, Anonymous Anonymous said…

    睇完你個post....都發現兩隻長毛貓好多耳屎.白色果隻耳仔外面都有"黑點點",因為有毛毛蓋住, 無留意到tim.
    一陣要買番Revolution比佢地滴滴!!
    希望你快D搵到kitty既"致敏源"la

    我都係比CIAO佢地食...仲意蟹柳味(黑罐)
    仲發現有新罐罐(fm日本)bought in Dogonelife...都好好味 :)

    Bo Bo

     
  • At 9:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    吾記得話你知...我朋友親自試食過CAD & CAIO...佢話CAD較咸,所以我買CIAO :)
    Bo Bo

     
  • At 7:30 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    ciao算質數好好呀~~貓地都好鐘意食!
    我自己都試過CAD..腥到屎呀!!

     

Post a Comment

<< Home