kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

10.19.2006

唔好比佢停


近排好開心,因為頻頻收禮物,之前問阿connie姐姐扲益生菌、洗潔精,點知仲附送Sheba餅餅、美毛粉。收到o個時開心到震,姐姐真係好,有好o野梗預埋佢地一份。炳哥話多謝晒之餘,仲叫你地..........唔好停喎!

Labels:

5 Comments:

  • At 12:26 AM, Anonymous Anonymous said…

    好多禮物呀...
    想知在哪裡可買到"益生菌"呢??
    比屋企三隻肥貓

    Bo Bo

     
  • At 4:57 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    Hi bobo
    以前megapet有賣o既pro bac,依家香港無lu,要o係美國訂。所以我都係問朋友扲o黎試,試o岩先買!如果第2 d牌子,你可以o係獸醫診所買到!
    係呢,你有無blog o架?

     
  • At 10:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hello Kitty貓貓,
    Thanks for yr prompt reply :)
    我早一年多在megapet買左兩樽"益生菌",食埋呢樽就冇晒lu....
    金吉拉貓is my Dream cat...所以好鐘意你的Kitty!!又醒目又靚女!!
    我有三隻貓,一黃虎紋家貓,一白色長毛安哥拉貓女,一波斯貓女...成日同佢地"影相"& 拍vedio...又鐘意買野比佢地
    我都好想寫blog,但係一來吾係好識攪,二來驚住自己懶..所以成日睇好多貓友既Blog,去hkcat & catteryonline...etc....
    好鐘意"上網"
    我可以send D 貓相比你ga....
    suranat05@gmail.com
    Bo Bo

     
  • At 3:46 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    bobo
    你可以o係外國網訂番pro bac架。hehe...鐘意kitty就多d上黎睇o下啦,我都想見o下你d小貓呀,俾d相黎seesee,一定好得意呢!hoho.......
    我都好鐘意上網o既,無無聊聊都上一餐,又好鐘意睇下有咩買比貓啦,好開心o架!

     
  • At 12:10 AM, Anonymous Anonymous said…

    點send相比你?? send去邊道??
    Bo Bo

     

Post a Comment

<< Home