kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

10.14.2006

慳D啦

呢個絕對係我o既問題!其實每日人都有自己心頭好,為o左想要o既o野死慳死抵係非常之正常,有人慳食買衫、又有人慳著買玩具。
之不過,本人自制能力非常有問題,全完搵唔到一個地方有節制。鐘意買o野俾自己、買俾貓、買俾人、鐘意食、鍾意玩、鐘意試新o野、o係我眼裡面$100同$900好似無分別,唔知幾時變成咁?

最大問題,我交通都唔會慳,一個禮拜坐10幾次的士為乜?我自己都唔知,次次都搵到個新理由,又次次都內疚,唔夠3秒鐘又可以乜事都無!坐過海都面不改容..........

由今日起,我唔會再發癲左fing右fing,濕濕碎碎fing到就o黎破產喇,儲晒一次過去日本洗晒去仲好,我要改過自新、重新做人!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home