kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

10.11.2006

共同進退


上回小吉蒂食物敏感同耳仔有唔知乜菌去睇醫生,滴o左藥入面好o左但係耳殼爛o左,可能對D藥敏感,於是今日再去見o下瑪姬醫生。點知瑪姬醫生一睇就話嚴重o左,菌係殺晒...但係敏感嚴重o左!醫生用棉棒挖入耳道,嘩.....巧恐怖呀...一大舊一大舊挖d烏槽o野出o黎!要食10日濾固純啦...停晒濕糧啦,如果再唔好..鳴...鳴......就要麻醉洗耳仔。
本來唔關炳哥事,佢可以照樣大魚大肉,不過,小吉蒂睇住佢食又無得食....好陰公o架!於是乎.....嘻.....嘻....一於共同進退,炳哥都停食濕糧啦!男仔之家,俾d義氣出o黎陪o下小吉蒂啦.....

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home