kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

9.30.2006

出院喇

呢粒黃豆,o係我入院o既時候一直插o係左手,用o黎落麻醉藥、吊鹽水。睇落唔係好大粒,不過條通管都幾粗幾長,差唔多有2吋長,長時間插o係手都幾辛苦。有少少郁動都覺得會破皮而出,好唔方便又唔舒服!












一早有心理準備會變四方面,但係無心理準備會鼻同嘴都又腫又變形,恐怖到自己都唔夠膽照鏡!塊巨面已經超越o左四方,變成不規則形狀,嘴又擘唔開,想點呢?





終於都出院喇,其實我應該係好好彩,因為我係全身麻醉,所以成個剝牙過程我都係訓著覺,醒番已經攪掂,原全唔似o係出面睇牙醫有生剝o既感覺,應該值得慶祝!不過,有辣有唔辣,因為全身麻醉要插喉,醒番鼻同喉嚨都有血絲,而喉嚨更加係重災區,痛到好似火燒爆炸咁痛,連埋剝牙傷口,即係成個口腔都又腫又痛!
醒番之後都未係太腫,醫生就同我講,因為d牙生得好深,磨開牙骨之後已經深到見到神經線,而剝牙過程有碰到神經線,所以塊面會有d痺,傷口係會特別腫特別痛!聽到之後,我已經有心理準備,點不知......一覺訓醒竟然變o左不規則方包超人,傷口、喉嚨、嘴唇、唔關事o既牙都痛到發癲....真係會發癲!要俾多d時間佢消腫、埋口............
感激醫院一班醫護人員,除o左細心亦對我非常之好,當我推入手術室時不停大叫好驚好驚,依然十分有耐性安慰我,入到手術室仲叫得大聲,醫生、護士、麻醉師都一面幫我插喉、麻醉貼心電圖比氧氣我聞一面o氹我,最記得我問o左一個好無聊o既問題:我會唔會做做o下醒o左?跟住聽到幾聲笑聲,醫生同我講眼訓就訓啦,我真係訓著o左,前後5秒都唔洗.........

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home