kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

9.25.2006

Kitty睇醫生喇

Kitty貓:做乜帶我睇醫生姐......我無事wor...耳仔烏糟D之o麻!

Kitty貓因為食物敏感攪到耳仔長期烏糟已經好耐喇,終於帶o左佢去見瑪姬醫生,醫生話除o左食物敏感原來仲有細菌,所以要滴藥水,佢細時食物敏感會肚痾,依家就變o左耳仔黑忟忟烏糟,不過瑪姬醫生話好多貓都會有咁o既情況,因為身體基能轉變,對食物o既反應都有唔同!唔知我入院o個時,煩人先生識唔識幫kitty小姐滴耳??係一個謎...........

Labels:

2 Comments:

  • At 4:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    唔係卦?? d 敏感會轉移ge? 不過你講開,又好似係wor...肥碌desex後,皮膚敏感就消失,但變了腸胃敏感,直至今日都係未解決、未解決!

     
  • At 1:06 AM, Anonymous Anonymous said…

    yeungyeung
    d 敏感係會轉移o架,我開頭聽到都....r晒頭,不過kitty真係由痾變耳仔dirty!
    醫生話,其實好多都係天生o架,只係睇o下幾時會接觸到個致敏源,幾時會發出o黎law!!
    肥碌點呀?

     

Post a Comment

<< Home