kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

9.16.2006

麻煩.智慧牙(II)

話咁快醫院就打o黎叫我今個禮拜.......入院即做....咁當然時間係就唔到啦!之後,我再冧o下阿姑娘....好o野,比o左27號個期我,27號入院見麻醉師,訓一晚第二朝做,再訓多一、兩晚.....收線後...又驚又開心!
點知無耐,阿姑娘又問22號入院得唔得,都係唔得啦...阿老細放大假我點走呀?之後,姑娘就話因為阿某某教授返o左o黎,所以帶埋好多症過去,驚我個手術室比人霸o左.......所以要睇我好無彩...好彩就如期唔好彩就再約.....天呀.....我27號要入院,25號先可以confirm堅定流,玩我咩!一睇我咁慘,就知我好無彩喇!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home