kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

9.10.2006

生日.炳

吉蒂貓:你2歲大個仔喇,咪再發神經啦....
炳哥:再講咬你o架.....

炳哥:你唔係買舊咁o既o野同我慶祝生日呀?

炳哥:好熱呀.....扲開佢啦.....

炳哥:係o羅.....呢d先o岩我....頭先o個d你自己食晒去啦!

祝炳哥、比比、牛牛、甜甜生日快樂、身體健康!!

Labels:

1 Comments:

  • At 12:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    D蝦好正咁bor...炳哥好有口福! 不過我個傻碌,又唔食蝦、又唔食三文魚! 俾佢激死...

     

Post a Comment

<< Home