kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.17.2006

美食展

貓展無o野買,唯有去美食展博殺,睇相都知我收獲非常好啦!特別推介芒果綿花糖,正Wor!!

零零狗小姐都係勁食之士,所以上年同今年我地都孖住上掃貨!之後,呢位小姐話想打邊爐,我得番半條命都捨命陪君子!不過我要強調,呢位零零狗小姐絕對係靚女一名,我驚俾佢殺死先加粒星星,大家無樣睇!

OH∼∼美食展呢家o野,我同好友零零狗小姐都一定捧場,今年我地聰明o左用1000個理由早走之後殺過去,如果星期日去一定迫到人乾!雖然我都買o左唔少o野,不過仲有好多o野想買,但得一對手∼算把啦!
事後,我呢個淋巴發脹o既人都陪零零狗小姐去打邊爐,做朋友都算係咁啦!埋單時,零零狗小姐仲話請我補祝生日.....嘩.....呢個大恩大德...真係沒齒難忘,話晒我都唔係好食得o野!多謝晒零零狗小姐........

Labels:

4 Comments:

  • At 9:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    我又錯過左呢個買野食既機會...我唔製!! 通粉狂要買通粉意粉長通粉李錦x...wowowowowo...

     
  • At 11:14 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    點解唔upload您張相?我仲以為打星果個係您!....heheh

     
  • At 4:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    bema:
    你只係會買野俾比比同買公仔之o麻...野食唔o岩你架...XDDDDD

     
  • At 4:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    BE蛋爸:
    因為無人幫我影O羅...我唔係好食咪影人O羅..009小姐掛住狂食邊得閒影我姐...

     

Post a Comment

<< Home