kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.12.2006

肥騰騰芒果糯米波

糯米粉、芒果、芒果汁、芒果粉漿、椰絲、牛油......肥到喊o既材料準備整芒果糯米波!

Nekodream有新食譜,唔洗一個鐘,我終於成功喇!登∼登∼登∼登∼肥騰騰芒果糯米波!

上次整o個時超難包,今日見到Nekodream有新食譜,原來包o個時要落牛油,咁先會唔黐手!今日精神好D,上次又整落好多材料,一於再試多次啦.......好快∼∼唔洗一個鐘,我終於成功喇,佢叫做肥騰騰芒果糯米波!!我要減肥,食o左一個,其他煩人掃晒o羅!呵...呵.....

Labels:

2 Comments:

  • At 11:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    個賣相好好咁, 好唔好食架^;^

     
  • At 3:24 AM, Anonymous Anonymous said…

    比媽:
    都ok好食啦...不過淡d無買o個d咁甜..
    我專登落少d糖架..唔好太甜ma...
    不過...都落左10匙..

     

Post a Comment

<< Home