kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.07.2006

無賴炳





雖然今日係我自己生日,話就話無咩特別.....一樣工作工作再工作....半夜先返到屋企!
但查實我又覺得好特別,一來百病纏身過生日,塊面同一個豬頭無分別!二來係中國o既鬼節,夜麻麻好得人驚o架o麻!
不過都要祝我自己.....身體健康身體健康同埋身體健康!
祝所有朋友同貓地都.....身體健康身體健康同埋身體健康!

我就無生日禮物喇,不過我送比小吉蒂o既生日禮物呢.....咪比個屎忽炳整到爛o羅!
呢個o靚仔.......正奀皮鬼!

Labels:

4 Comments:

  • At 12:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    豬炳唔去south韓國真係可惜呀咁激進!kitty妹妹就慘啦.

     
  • At 3:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    比爸:
    炳哥自己攪左個社團叫《屎忽鬼兵團》,專門攪破壞、遊行、抗議...不過得佢一個團員!比比有無興趣加入呢??

     
  • At 2:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    去吧!!屎忽鬼兵團....炳哥.一個團員.............hahhahahah

     
  • At 11:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    Bi Bi:

    身體健康!身體健康!身體健康同埋身體健康康康康康~~~

     

Post a Comment

<< Home