kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

5.18.2006

第一次......

影一次原來真係好大工程....d貓真係超難控制...影到我地....傻呀..........

乜原來咁先進...一路影一路直落腦....晨早比我反o下啦...不過我揸過上手之後就好驚....越驚就越緊張...越緊張就越易整爛...如果真係整爛o左...哈...煩人一定即刻殺死我...我一世都唔會賠得起....太大壓力喇...我都係引貓比佢影好過....

今日煩人如常地影佢o既相,我又如常訓我o既覺....5點幾佢無啦啦殺入房話輪到我..咁我即時反應當然係∼∼做乜無啦啦影我?點知...佢竟然話幫手影d貓呀....嘩...一聽到成個醒神晒..簡直皇恩浩蕩...即時9秒9碌落床...搵影貓三寶:羽毛、紙球、貓草...

唔知煩人今日做乜鬼咁好死,佢咁耐以黎都未試過幫d貓影o架o麻...平時死叫佢都唔肯...嘩...一出到廳...我開心到成個彈起..佢部部唔用...竟然用佢o個部夠比首期加裝修o既相機....天呀....佢攪乜鬼野呀...一係唔影一影就咁呀????

一路影..佢仲好似開心過我...同埋比我發現o左...d貓有得玩係唔怕閃光o架....好o野.....

到最後...影o左兩個幾鐘...我突然覺得好肚餓..原來成日都未食o野wor...三餐當一餐食..都幾好喇...之後我就好好人咁請佢食泰國o野o羅....

D相因為要過幾部腦...需要極長時間...所以幾日後先有得睇...睇住Making of先啦....

13 Comments:

  • At 12:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    嘩嘩嘩, d架生好"痕"呀, 勁呀煩人!
    阿炳個樣好攪笑, 得未呀得未呀你地, 影到想訓覺, hohoho...

     
  • At 2:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:
    佢d架生唔"痕"...個seafood就好痕...唔知佢做乜....
    阿炳呢個樣係high完草o既墮落樣...越快樂越墮落wor....hohohoho...wakakaka...

     
  • At 8:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    其實煩人都幾好呀,佢好錫您wor,將自部堅野比您返,很死我Lu.
    不過我想返部mac機多DD.

     
  • At 8:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    bi, 肥炳同kitty真係好幸福就真呀! 又有專業人士又有勁機影爽, 我都想痕下呀! wakakaka..

     
  • At 3:16 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    be蛋爸:
    其實並唔係咁o架...煩人黑人憎10年...好人一次o麻....同埋佢係對kitty貓好jar...如果唔係我一早就要訓街啦...多謝kitty貓呀!
    部野佢自己反之o麻...我無反呀....呢到其中兩樣咪就係之前坐緊飛機黎o個單o野law...我一見到...火都黎....
    部電腦我只係用過一次幫炳仔影相jar...一分鐘都唔夠,但係佢好得意架,望到實又唔知影緊相,所以個樣好呆..不過我費鬼事攪煩人d野...一陣又話我地獄黑仔bi....我寧願買LCD電視好過...起碼我有得玩下....

     
  • At 3:22 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    be媽:
    呢個我都覺得佢地好幸福....不過唔關煩人事..因為佢地都就黎兩歲...條粉皮先幫佢地影第一次相....之後就唔知幾時再影喇....
    佢地幸福在....萬千寵愛在一身...kitty貓都唔夠炳哥幸福呀(kitty貓都要比炳咬ma..)炳爺簡直...全屋人都怕o左佢....為o左要佢收聲唔好再發癲....佢真係想點都得....不過就要成日比我整惑law....邊個叫佢咁得戚....成日蝦蝦霸霸....

     
  • At 12:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    yeah....好野!戥你好高興呀!好野就快有靚相睇!

     
  • At 3:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    gigi:
    hehehe....我都好高興呀.....yeah....飲杯...

     
  • At 4:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    我都好想攝影大師同我影番d靚相呢!我知我衰,呢生呢世都再無機會見到佢架喇,鳴!Bi Bi 你買左kitty貓同fat bing 之後都好耐無黎探我lu...我好掛住你呀! 你個身軟林林嘛,好過我果個排骨精姐姐啦。

     
  • At 2:53 AM, Anonymous Anonymous said…

    大佬呀大佬:
    攝影大師問你係咪就黎瓜柴呀?如果唔係點解會呢生呢世都無機會見呢??唔洗喊wor...白痴狗....kakakakaaaaa
    我上次先去過探你之o麻....你自己知自己事啦...乜鬼零食都唔食得...買玩具比你又食落肚...又同我搶叉燒食....你改過我咪去探你o羅.....
    同埋....我冬天一定會去探你o架.........................因為我聽人講36滾一滾好好味ka........hehehehe

     
  • At 11:28 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    好似影左好耐喇....點解仲未有post出黎既? 係唔係post左係第二度呀?

     
  • At 4:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    kinki:
    係呀...其實真係影o左好耐呀....不過....我無時間執呀...都是我的錯....hehe....聽日啦....等我聽日攪掂佢....hehe...
    我得呢個blog o架渣....無post去第二度呀!
    不過....多謝你支持.....hohohohoho

     
  • At 10:05 AM, Blogger Jess said…

    咁咪好囉~~你xx終於幫貓地影相...仲set哂野咁影...
    你屋企成個小型studio咁樣...勁呀!!
    叫你xx影多幾張...再夢幻d..set唔同光打落kitty到丫..佢白底,好好玩架~

     

Post a Comment

<< Home