kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

4.20.2006

B.be快d好返!


衰B....雖然你成日扮大佬又教壞阿炳哥,不過......你都要快d好返好返好返好返好返好返.......

繼上回炳哥痾滴滴尿之後,今晚我亞e打比我,好驚咁話我知佢個B.be突然又係咁,所以佢即刻打比Dr.maggie book 聽朝帶去睇。我亞e仲話係炳哥傳染佢wor.....不過好明顯係....佢地無見過面!本來係我帶B.be去睇,之但係我話去到我會匿埋,因為B.be係非一般貓,上次佢地諗住近近地帶佢去屋企樓下打年針,都嚇到個vet面青青....上次衰B咬我o個啖....我一定會報仇.....咬番佢.......不過我諗Dr.maggie一定唔會驚佢....日日見咁多貓,實有方法對付衰B!衰B.....快d好返好返好返好返好返好返.......

6 Comments:

  • At 2:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    B.be,

    快d好快d好快d好快d好快d好!
    好完後再教壞其他!

     
  • At 4:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸:
    B.be已經好番喇,佢都係同炳哥一樣呀!不過我阿e帶完B.be睇醫生後,即刻同我講叫煩人食屎wor....因為vet解釋得超長細,連所有外、內在環境都有講埋,都唔明煩人做乜鬼野講到亂晒龍!

     
  • At 5:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    唔好話煩人啦,我都好明佢嘅感受,因為我時常都比be媽話...哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!

    佢話我講野一舊舊wor!哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!

     
  • At 7:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    be爸
    我都話煩人係你d friend黎架啦! hohoho...我唔係話你, 我講事實之嘛, hey!

     
  • At 11:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    好返未呀!快d好返啦!

     
  • At 11:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    哦!原來好番喇!不過貓貓病真係好煩架~~~

     

Post a Comment

<< Home