kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

3.27.2006

24小時

炳哥:乜個傻婆正日唔o係屋企o架,好似我咁食飽就訓,訓飽就玩,玩飽就食.....咁咪好o羅....wah...好眼訓呀.....

Kitty貓:炳仔.....你眼訓大晒咩,遮住個口先啦.....好樣衰呀你.....我都無眼睇....

一日24小時,我真係唔夠用,如果....如果.....可以加多10小時...就好喇!其實我家人同朋友好多都唔清楚我返工時間,雖則係好凌亂不過又好規律。查實我係放勞工假,如果o個個月無紅假,我就大單o野只得6日假,即係其中兩個禮拜只可以放一日,有呢我就可以補假喇,哈哈.......

星期一:因為埋版,所以都好大鑊o下,返1點零放凌晨2-3,半條命返屋企,之後執屎同貓傾兩句沖涼呆坐.....又到5點....訓覺。

星期二:返1點零,之後做做做坐坐坐......今日可以收早d,7點幾走人...不過因為尋日o既關係都係半條命,返屋企清潔執屎同貓傾兩句睇書做運動煲中藥.......又4點幾....訓覺。

星期三:如果有假補就放呢日,無就返工....做做做坐坐坐......7點幾走人...返屋企拖地執屎同貓傾兩句洗衫睇書做運動煲中藥.......又4點幾....訓覺。

星期四:通常都出去做o野,收幾點無定.....半條命返屋企.....返屋企拖地執屎同貓傾兩句睇書做運動煲中藥.......又4點幾....訓覺。

星期五:惡夢開始...11點幾返去開會....做做做...放9-10點.....食埋飯返到屋企差唔多12點....之後...執屎同貓傾兩句睇書做運動煲中藥.......又5點幾....訓覺。

星期六:超大鑊.....1點幾返到去,之後放凌晨4點零.....屎屎下返去....執屎同貓傾兩句飲中藥.......天都光....朝早訓.....

星期日:因為訓o左大半日,呢日假期有d老點成份...所以一定唔可以出街,因為無時間做家務...起身同貓玩大清潔洗衫睇書做運動煲中藥.......又3-4點.....唉....訓覺......

有樣o野好好彩,我可以光明正大o係公司上貓網.....又可以上網買o野.......唔係就慘lu.......

6 Comments:

  • At 3:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    點解要飲中藥, 你唔c服呀?

    咁你今日應該係好大獲要埋版, 又要2-3點先返屋企, 同佢地反一陣呆坐又訓覺..我同你既生活都係差唔多, 不過我返0900, 放就唔定, 返足12個鐘, 食埋飯返屋企都成10點幾, 跟住同小be反下, 同男朋友鬧下交, 跟住呆坐至釣魚, 就去訓啦!kaka..

     
  • At 10:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:
    我睇左中醫差不多兩個月喇,我唔係表面上唔c服,睇中醫通淋巴呀,d血塞行唔順、新陳代謝唔到呀,個人好水腫law....所以中醫要我每日踩“石春路”,一痛就可以心跳快d即刻出汗排水...
    我今日等好大獲呀,不過星期六大單野過今日。你o既時間都慘呀,你做日更..我做夜更law...kakakaaa

     
  • At 2:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    wor!原來您現在份工作的時間咁長同冇太多時間休息, 我有個朋友做記者,時間都好似您咁,
    不過冇您咁叻做咁多野,好彩kitty & bing bing可以做左friend, 如果唔係就....

     
  • At 5:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    be爸:
    我都唔知點解會咁呀,唔休息就事少呀,無時間處理佢地o既問題就事大,佢地而家..都未打年針...
    我唔係叻,係公司唔夠人ma...咪每人做多d law...如果佢地而家仲未friend....我屎比佢睇....

     
  • At 12:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    wa...你份工真係好辛苦喎...
    咁捱法, 要小心身體呀!
    不如删減o左睇書個part, 咁咪可以早啲瞓囉!

     
  • At 1:37 AM, Anonymous Anonymous said…

    boo媽:
    我都慣o左o個d時間lu.......唯有食住中藥,keep下個身體啦!
    hahaaaaaa.........其實我係學緊一d野,所以要睇書呀,如果删減o左睇書個part,即係放棄學o個樣野架喇.......所以我係唔會放棄架........加油努力........yeah...........

     

Post a Comment

<< Home