kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

1.29.2006

恭喜發財



今日係年初一,我同kitty貓、炳炳同大家拜年∼∼∼∼∼

我祝大家身體健康、心想事成,最緊要係貓奴今年賺多D,貓地就可以豐衣足食。
Kitty貓:我kitty貓祝各位姐姐青春常註、大吉大利,貓地就要聽教聽話、咁就要乜有乜o架啦!
炳炳:祝大家開心快樂、老少平安,貓地最緊要精神爽行、無病無痛呀!

4 Comments:

  • At 10:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    HELLO,祝kitty貓永遠都是美麗動人, 和藹可親, 肥炳就...一團和氣, 共享太平...
    kitty媽就青春常駐, 心想事成!

     
  • At 11:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    恭喜發財! 祝kitty貓同炳仔相親相愛!

     
  • At 2:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    多謝chinchilla呀,我o地祝你一家人身體健康、心想事成!

     
  • At 2:10 AM, Anonymous Anonymous said…

    boo媽,新一年我祝你身體健康、開心快樂!
    booboo,姐姐祝你越大越肥、豐衣足食,hehehe!

     

Post a Comment

<< Home