kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

1.09.2006

有草High.....







到最後......緊係又要我出手啦.....唉.......激氣!

6 Comments:

  • At 10:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    Bi Bi,

    昨日我又行去銅鑼灣那間寵物城,見到有隻銀豹紋英短仔,3-4個月啦,都幾壯,毛色幾靚,頭好大好圓,不過惡到呀! 不停打完呢個咬嗰個,個個貓貓都怕咗佢。我望真d,目露兇光架佢! 如果將佢同炳仔放在一起,實行六國大封相! 不過我諗炳仔會輸呀,在殺氣上隻銀豹紋英短仔完全嬴了......

     
  • At 3:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    jo:
    heheeeee......我今晚突登去睇隻英短仔呀,我諗應該係你講o個隻呀,個傻貓女仔o黎o架,個樣係好鬼英o架,我一去到就見到佢彈o黎彈去,同隻異短開緊片,好明顯異短唔夠片啦,同埋我睇英短幾個樣,真係好大殺氣o架,浩南姐呀,kakaaaaaaa

     
  • At 11:30 AM, Anonymous Anonymous said…

    女仔????你點知架? 佢個樣同行為都成隻仔咁o既????

     
  • At 1:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    jo:
    我開頭都以為佢o係仔呀,個骨架又大!不過佢玻璃窗o個到會貼張紙介紹d貓貓,張紙寫law!兩隻英短,兩隻都係女!kakaaaaa

     
  • At 12:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    很久沒來了, 想不到肥炳與kitty貓已經可以不用困籠而共處一室...真好!!!!

     
  • At 11:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    Do you know what happened to NekoDreams? I couldn't connect to it. I want to know how's Rosa's QQ... :(

     

Post a Comment

<< Home