kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

11.30.2005

精神食糧



心情很累,每日都是打仗。正在挑戰人類極限,要幾多日唔食唔訓先頂唔順呢................
向來我都很喜歡甜食,朱古力更加不可少。心情不好時,吃後會輕鬆不小。不知不覺,這幾天買下的大部份都是朱古力。
常說吃朱古力有助減壓,令心情放鬆..................現在,我100%相信!

4 Comments:

  • At 1:19 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    take it easy, 您掂既, 我都喜歡食古古力,但每次食完後都好熱, 所以食小左.

    近呢排好多野跟呀!心情都亦都好似打仗咁.

    見到我蛋仔心情更沉重只好等睇maggie.

    生日願望:仔女saru身體健康,一家四口開心快樂.

     
  • At 1:54 AM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    bibi, 小心身體啊. 而家D天氣好易病, 精神唔好, 抵抗力就差好多架.

     
  • At 11:34 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    beggpa:
    我好easy喇,所以就要食豬豬力保番o下!hehehe

    蛋仔慘慘豬呀,希望佢快d返你地到開心番啦!

     
  • At 11:36 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    connie:
    我會呀,多謝你!你真好人.........
    係呢,kinki豬點呀?有無再尿尿呢?

     

Post a Comment

<< Home