kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

10.18.2005

沙律

6款材料我都愛吃,最愛芒果和栗米.........豬炳愛蘋果,kitty貓只愛蝦!

這個沙律味道不錯,豬炳都愛吃!但好像欠缺了一點紅,加點草莓會比較好!

近來工私兩忙,心情總是不好。每天一起床便跑去開電腦,不停回覆電話和電郵,周遭的環境、人和事都令我透不過氣,每日都要不停解決問題,大腦已經閉塞了。今天要給自己做個沙律,對自己好一點,酸酸甜甜,對晻悶的環境絕對有幫助。還有一個意外發現,豬炳竟然對沙律有極大的興趣,不停拍打我的兜,好幾次差點給他打破,我再一次投降,給大少吃一點點!

6 Comments:

  • At 3:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    個沙律賣相very good, 見到口水都流曬啦!!

    豬炳唔怕酸, 佢真係咩都食, 勁! 至識食緊係kitty貓, 鍾意食蝦!

     
  • At 5:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    bebe媽媽:
    個沙律賣相麻麻地啦,唔知點解整極都無人地咁靚架?

    豬炳我都唔知佢呀,食到索索聲呀,佢仲不停用手拍我個兜,煩人話要講比dr.m知,比佢吹脹,呢個好似係為食問題bor!kitty貓都鍾意食蝦,不過無豬頭炳咁瘋狂呀,c文好多!

     
  • At 11:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi!

    正明您是一個相當有能力應付工作的人,通常手頭上工作一浪接一浪的總是會透不過汽.
    be媽亦都是.

    我絕對不是..hehe

     
  • At 3:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    你用沙律醬/沙律醋呀??
    看到我都想食...(但懶整嘛...)
    你知唔知貓八八個網做乜事呀???

     
  • At 2:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    be爸:
    weiwei,倒轉你先係bor,你樣樣都快、靚、正,所以咪無壓力law,唔係咩?

     
  • At 2:37 AM, Anonymous Anonymous said…

    chinchilla:
    我用奇妙醬+花奶+lemon汁,yummy!!

     

Post a Comment

<< Home