kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

9.09.2005

金吉拉兔

kitty貓:拿...拿...拿....喂....你想點呀?做乜呀?.....扮兔.....唔好攪我呀......
媽咪:嘩.........你好靚女呀,唔做喵可以做兔啦........

kitty貓:好慘呀媽咪,次次都係我........你又唔攪豬炳.......WuWuWu........
媽咪:我攪到佢先得o架????咪咁樣啦,比我影多張先喇!

前天在“大家樂”換的Qoo燈籠,$18便可以滿足我3個願望,抵!

早幾天,亞姨來電叫我速速去幫她換這個Qoo燈籠,收到指示我便立即行動,一見到.......嘩....很可愛呀,多換一個給自己!返到家拆開,更有驚喜的發現,Qoo的帽子是可以除下,這時kitty貓當然走來八卦一番,簡直是送羊入虎口,很快便給她拍了幾張照片。豬炳是我第二個目標,相信大家都估到,他當然不會扮小白兔,一個轉身已把帽子咬住,跑回他的地盤!

Labels:

5 Comments:

  • At 10:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    兔兔qoo好靚呀, 兔兔kitty仲靚. hehe...

    bebe都係唔比架, 同豬炳一樣, 一有d咩係佢頭上, 佢就會咬住唔放.

     
  • At 1:21 AM, Anonymous Anonymous said…

    肥炳, 牛奶妹, 甜甜 10.9.05 一歲生日快樂呀!

     
  • At 2:30 AM, Anonymous Anonymous said…

    KITTY真係好得靚女, 佢又任得你舞,
    個兔仔耳好鬼盞鬼,bebu同marble都唔多俾我將佢地攪攪震!

     
  • At 11:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    我都去了大家樂,但換不到公仔。:( 不過算啦,碌碌都不襯白兔帽的,只好這樣安慰自己......

     
  • At 3:59 PM, Blogger 莊安安 said…

    so cute..

     

Post a Comment

<< Home