kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.23.2005

給肥炳的信

肥炳不斷爪kitty的大尾巴,嬲到出煙!

肥炳:你隻白貓仲乜企o係上面呀?我打死你!

可憐o既kitty貓連去廁所都要比肥炳嚇!

肥炳:
已經幾個月了,惰況一點也沒改善!我要求不高,只要你能和kitty生活在同一地方便可,你們不需要熱情擁抱更加不需要相擁而睡,只要和平相處,我便心滿意足了。我曾經灰心亦想過放棄,眼見你每天在房中,總覺得對你不公平,到現在我每日都找新方法,希望令你有所改變!
今天,嘗試用一個大籠去困住你,希望你能對著kitty耐一點,要令你明白她是大姐姐,不可以再撲咬她了。你知不知,每一次我給你們見面,只是短短的見一面,你已經令她頸上再少一撮毛,你又知不知,kitty對你很好,從來不生你的氣。
下個月你一歲了,希望你可以和kitty坐在一起慶祝生日,拍一張合照,真的希望你能做到。

Labels:

8 Comments:

  • At 11:21 AM, Anonymous Anonymous said…

    肥炳真係小霸王呀!不解温柔,有令女都唔識鍚住!陰公......Kitty會唔會嚇到去唔到廁所呀?

     
  • At 5:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    yeungyeung:

    o個張相有續集架,係kitty飛奔出廁所,不過影出黎kitty得個影架渣,所以我無post出黎!肥炳伸手去攪佢呀,所以痾左尿尿都痾唔切屎屎,就跳番出黎喇。

     
  • At 6:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nice cat

     
  • At 6:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸爸:

    我都唔知點解會咁架,尋日o係個籠入面,我一見到白貓任何動作都好嬲呀,無論佢做咩我都好想撲埋去!仲有我又唔知點解會不停咬個籠,媽咪就鬧我,驚我咬崩d牙bor!你送玩具比我?好呀,等我乖d你送比我呀!

    be蛋爸爸:

    你傻咩,我點會怪你呀,你講得o岩呀!肥炳好固執,唔會聽人講呀,我鬧佢咁耐都未見過佢飛機耳匿埋,好鬼硬頸!其實佢太傻喇,我對佢仲好過對kitty,kitty好獨立唔洗我理架,肥炳擁有o既比kitty多好多,想食咩都得,要玩乜有乜,加上我長期o係電腦房,即是我長時間陪佢,點解炳仔仲唔明白呢?
    尋日有個好經典o既場面,本來個籠頂無墊架,kitty跳上去,肥炳勁爪佢,好似細時玩捉雞腳咁,kitty妹唔上唔落彈彈下,我見到都唔知好嬲定好笑!一個動作快如閃電,一個就慢吞吞,比人大巴星都慢三拍先有反應。激死 >_<
    我會努力架,be爸,多謝你支持!

    個廁所一樣,咁真係好有緣呀!你o係咪o係megapet買架?

     
  • At 7:24 PM, Blogger saru said…

    蛋蛋said:
    炳哥~你同我完全相反既, 我鍾意同貓玩多過同高我既人類玩呀. 你試下同同類即係果隻人見人愛既白貓靚女玩下啦, 佢其實對你冇惡意仲好想同你friend架. 炳哥~靚女你都蝦, 比我我就好想同佢做個friend啦, 靚女wor, 係咪.

    bibi, 肥炳真係天不怕地不怕, 真係要比一憶倍耐性先得呀. 話又聽唔到, 打又冇反應. 難攪~

    個屎盤係係megapet買架, 我記得我地仲行左好耐先搵到個0岩心水既. 最後就係megapet到買左呢個同埋粉紅魚魚貓樹.

     
  • At 10:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    肥炳呀...
    唔好再蝦kitty貓啦, 人地唔嬲你, 唔代表你arm架!!!

    我就較你好彩, 因為bebu超細膽而marble只有3個多月, 雖然重唔可以叫做friend, 但係由最初一見就彈開 + 勁fee, 到而家可以行近d, 想fee果時就fee, 其實你鬧肥炳佢理唔理你架?? 要俾佢知佢係呀細(呀二), 唔可以咁惡!! e.g. 就算俾零食, 都係marble得個睇字~!

     
  • At 11:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    肥炳,大個仔要乖唔好再蝦kitty喇!知冇!

     
  • At 2:30 AM, Anonymous Anonymous said…

    rheavv:

    我見到bebu同marble玩玩o既相,好o既開始,我諗好快佢地就會做到好朋友o架喇!
    我鬧炳肥,佢咪o羅我唱歌o羅,點打點鬧都無反應!haha.........我唔會o係kitty面前餵零食比肥炳,因為kitty唔食得架,所以唔會比佢見到我餵炳炳!肥炳緊知道自己係細,不過佢一向都係咁目中無人/貓,o個時佢o係我亞e到佢都照打d大佬,比佢吹脹!其實........我覺得肥炳好自我中心架,無論對人/貓都係,咩都要佢o岩晒!

     

Post a Comment

<< Home