kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.25.2005

打仗

看見這些工具真令人頭痛,事後的清潔工夫很辛苦!

很久很久沒試過在沒有蚊網的情況下開窗,感覺真爽!

兩姐弟在房中享受電鑽發出的“隆隆”聲,不知道這樣有沒有增進他們的感情呢?

一早起床,已看見師傅們正準備我家的<換窗大行動>,情急之下唯有和師傅說要安頓貓貓才能開工。手忙腳亂,把大籠拉入肥炳的私家房,再抱著kitty妹妹入去,安頓後,再急急腳走出廳下一道“聖旨”,所有人(除了我)通通不能入貓房,因為kitty妹妹好奇心重,有機會一定要跑出去“八卦”。一換就是幾個小時,這段時間我都在房陪伴兩姐弟,他們聽到“隆隆”聲不單沒有驚,而且還很興奮,很想出去湊鬧。終於完工,急忙出去清潔一番,很辛苦的工作呀。清潔完畢已是7點多,兩姐弟才開始他們的午餐,真是苦你們了,不過你們好像很高興呀!

Labels:

6 Comments:

  • At 10:16 AM, Blogger saru said…

    困左幾日籠, 肥炳係咪開始慣啦. 仲有冇之前咁火爆. 遲d肥炳可能會同kitty貓玩下手仔tim呀!

    點解冇左蚊網既??

     
  • At 6:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:

    肥炳唔係長困架,一日5-6個鍾啦!好奇怪,佢火爆過之前呀,籠入面o個塊墊比佢咬爛o左,反而kitty貓就對佢越黎越好呀,開頭困時肥炳爪佢佢會還手,而家反而唔還手,仲訓o係隔離比佢爪,我都唔知佢做乜鬼。仲有,我每次放肥炳入去,kitty貓都會反肚,唔知佢係覺得炳仔好抵死or好開心有人同佢玩呢?

    haha.......因為我要換過d窗呀,所以要拆晒d蚊網先,然後再安番上去o羅!喂喂,等佢地做到朋友仔,你地上黎探貓好唔好呀?

     
  • At 6:25 PM, Blogger saru said…

    好呀, 一言為定, 我都好有信心肥炳同kitty會friend架, 咁佢地一friend我地就黎踩場. yeah yeah yeah

    kitty貓可能係想同肥炳玩, 而肥炳就算係抓都係同佢玩, 所以kitty貓都會反曬肚, 好開心, 有貓同佢玩. 有進步啦bibi, 可喜可樂啦 (自己諗)

     
  • At 12:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    睇相佢地d關係好似好d啦, 努力!

     
  • At 2:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    saru姐姐:

    你記得上黎探我喇!不過唔好帶be蛋上黎呀,我份人好尊一架,唔會對其他喵好,我驚我會咬佢地呀!

     
  • At 2:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    chinchilla:

    今日最新消息,當我放肥炳入籠時,kitty貓只係望o左佢5分鐘都唔夠,之後就自己做自己野,行下、食下、訓下、玩,下,仲無啦啦勁跑(了)我玩,原全唔理肥仔炳,炳仔當然嬲到爆,自己o係個籠個幾鐘無貓so佢,跟住我就放番佢入房喇!

     

Post a Comment

<< Home