kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.24.2005

美食

kitty : 細佬炳新口味三文魚+火雞糧,我唔食得架.........不過唔緊要喇,影張相當食o左

小炳炳的至愛零食,一見到................不得了呀

美心新出品<朱古力麵包>,幾天都賣完,今日終於買到喇∼∼好好味

最近迷上的川貝檸檬水和花果茶,每日要飲過才高興

朋友都說,我家真似一個超級市場!因為我極愛買各式各樣食物,只要看見有新食品推出,都會第一時間購買,感覺真好!幸好,家有一個“食極唔肥”的男友,我可以試2、3口便給他,不致要我大包吞下。男友都說,做我生意真好,不用售貨員開口,我都會像先頭部隊衝過去∼∼∼買呀買呀!肥炳像我,喜歡新奇食物,今年的貓展,又要∼∼∼買呀買呀給我的炳炳仔。

Labels:

8 Comments:

  • At 9:32 AM, Anonymous Anonymous said…

    哇哈哈! 我都係o咼,最鍾意試新野! 樣樣新野都好有興趣,攪到屋企好多野!

     
  • At 11:35 AM, Blogger saru said…

    bebe都係食緊綠色包裝果隻潔齒餅, 不過好似話唔出, 佢仲有三文魚味, 我地早幾日先買左幾包, 如果食曬, 都唔知邊隻先0岩潔齒餅be女口味!

     
  • At 12:32 PM, Blogger saru said…

    be爸, 係度賣廣告之餘仲爆我d野出黎, 作反呀你!

     
  • At 2:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    yeungyeung:

    係呀,好變態架,o個時讀書,o岩o岩新出阿波羅乳酪,我日日放學都去試一種新味,要全部食過先開心架!仲有成日睇雜誌介紹d新產品都會去搵,你係咪咁架?今年我見<飲食男女>介紹無核荔枝即刻走去買呀,正方形西瓜我都好想試呀..........不過太貴啦!

     
  • At 2:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:

    綠色星星潔齒餅好好味,我好似上年貓展買架!如果唔出..............等我今年又去睇下先,要入多d貨呀

     
  • At 3:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    be爸:

    haha...........咁先可以滿足自己試新野o既慾望o麻,如果全部要自己食晒都幾慘!通常男仔都要做垃圾桶呢個角式,有一樣野好攪笑架,肥炳好鐘意同我屋企個“垃圾桶”爭野食架,踩肚、爪腳、用手拍開d野食落地好快手架..........

    我唔係唔想去你個blog到留言,之但係一定要用blogger 個username先得,咁我個名又係kitty貓貓個名,但我又想用胞炳講o麻,你明嗎老友?

    kitty最鍾意我買左d野,第一時間訓o係隔離架,唔知佢做乜鬼!

     
  • At 5:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    be爸:

    bebe當然係8卦妹一名喇,同kitty一樣!

    我bf咪會同肥炳分甘同味law,只要對貓咪無害o既野,都會比佢食,肥炳好鍾意食生果架,最鍾意係哈密瓜!等kitty同炳炳和好時,你同be媽上黎探佢地啦,好無?等傻炳示範一次點偷你地d野食!

     
  • At 12:26 AM, Anonymous Anonymous said…

    我都鍾意 食...但係食多dd都會肥.. :9

     

Post a Comment

<< Home