kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.27.2005

綱牙神功 武功蓋世

東窗事發,豬頭炳依然扮無知扮可愛,傻豬我邊會鬧你.............我直頭扲你去打邊爐呀......聽者有份.....

肥炳:saru姐姐我真係好鍾意B女o架,我承諾一生一世愛佢,你送個比我...........................咬.......

想極都不明白,一個圓碌碌的罐子,肥炳何解可以咬致這樣,個口要好大呀.......

裡裡外外都是穿的,連堅硬的盒蓋亦難逃一劫............

我家煩人比我早起,他見到傻炳炳可憐的怪叫,便放他出廳自由行,自己則在電腦房中工作,kitty貓則陪我訓覺覺!一會我起床了,一行出去已經見到一個黃色物體“四圍碌”,心知不妙.......豬頭炳偷了貓草下來,明明我已放上一個很高的架子。我沒有嬲,反而大笑............簡直笑中有淚.......我笑肥炳嚴守他做貓的格言,笑有什麼方法可以拿到,大笑綱牙神功已練成可以下山,大大笑圓碌碌的東西為解可以咬穿,人類用手指緊緊拿著這貓草罐都不可能咬穿,何況豬炳是沒有手指的.................天呀...................看見這罐子的下場,我更加擔心kitty貓的頸!(以上圖片可放大)

Labels:

3 Comments:

  • At 11:46 AM, Blogger saru said…

    肥炳師亨, 你已經習成綱牙神功, 不過仲爭鐵頭功同金鋼腿你先可以下山播, 努力..............激屎果個人啦, 跟住我地就有得打邊爐.呵呵..

     
  • At 11:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    師亨, 我送個大頭b女比你咬有咩所謂, 但係你係咪咬b女就唔咬kitty貓先??

     
  • At 2:37 AM, Anonymous Anonymous said…

    be爸:

    我都知我好“近”架喇,想唔想我教be蛋呢?

    be媽:

    你真係想b女比我o架,好呀,不過我都好愛kitty貓o架,所以我...............都會咬佢!

     

Post a Comment

<< Home