kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.26.2005

拖鞋

舊的拖鞋,死在肥炳的鋼牙下..........慘不忍睹




新的拖鞋仔, 希望肥豬炳放過它啦..........









陪伴我年多的花花拖鞋,始終不敵肥仔炳o既鋼牙神功,終於在昨日宣佈死亡。死前受硬物嚴重襲擊,皮層裂開,屍骸在肥炳口中發現,有證據顯示肥炳就係殺鞋兇手,kitty貓正落案起訴佢兩項罪名,謀殺及蓄意破壞證物,一經定罪重打50大板及停止所有零食!
大家可能會覺得這鞋看似極度“ 女人”,其實著上腳感覺立即改變,當我今日到鞋店買新的鞋仔時,見到幾名日本少女興高采烈的購買,好奇之下,便問問老板,原來這店有很多很多日本小姐“一打一打”的買回去。的確,這鞋子著上十分漂亮一點也不“ 女人”,而且非常舒適,各美女們不妨試試!

Labels:

6 Comments:

  • At 10:19 AM, Anonymous Anonymous said…

    好靚啊! 在邊度買? 貴嗎?

    我平日在家穿木履 ,但碌碌都攞條帶來磨牙,整到溶溶爛爛。d貓貓真係好中意攪破壞!

     
  • At 10:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    肥豬炳破壞力超強呀! 咬到對鞋咁, bibi你對肥炳真係好. 如果bebe或者蛋蛋咬到我對鞋咁, 我就一定罰到佢飛起.

    係呀, 我都覺得呢款鞋好靚, d鬼婆都好愛架, 不過我就唔知連日本少女都0岩.

     
  • At 4:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    yeungyeung:

    haha........o係砲台山買架,o個間舖只係賣呢d難,好多好多款o架,舊o個對$28新o個對$53,我o係裕華見過要$1xx,所以都算平啦!等我一陣去睇清楚舖頭地址,再話你知點去!

    肥碌碌咁攪鬼,用木履磨牙,佢扮兔仔呀!d喵喵真係好鐘意攪破壞架,正奀皮鬼!!

     
  • At 4:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:

    肥豬炳個破壞力真係超強,今朝o個鑊仲大鑊,你聽日睇下就知啦!查實我好聽肥炳話架,佢叫我坐我唔敢企。平時我出街,對拖鞋都係放廳地下,kitty貓唔會攪架,尋日我好趕,o係電腦房赤腳走出去,返到屋企黎對就..............肥豬炳鬧佢都唔理我,算啦,佢唔咬kitty貓就得喇!

    hehe.......老板話日本少女通常買黑色釘珠珠,要黎著出街架!我見到一對粉紅色釘花花珠珠架,即刻諗起你,好靚架!

     
  • At 11:54 PM, Blogger saru said…

    hehe..bi, 你被tag中寫下5個怪癖..

     
  • At 12:03 AM, Blogger saru said…

    下, 仲有肥炳破壞王之第二回, 咁就要睇睇啦!

    粉紅色釘花花珠珠, 好似好吸引咁wor.

     

Post a Comment

<< Home