kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.29.2005

戰利品

今天的行裝,極像回鄉探親!滕藍子,是玩問答遊戲嬴回來的獎品!

很多戰利品,毛毛棒只是$20/3支,有點後悔沒有買多些。

大堆零食和濕糧,肥豬炳有口福了;靚靚喵袋,和我現有的形狀相似,很好用。

3種貓沙,不同用途,給我的喵喵和兔兔使用!

肥炳:唔制呀,我又要出黎拆禮物,悶死我喇!

我家煩人今天要工作,不能做我的“苦力”,沒所謂反正我已約好亞姨和姨丈(曾經說過我們3個獅子座真的不要再見面,因為我們的戰續彪炳,試過一起去睇貓,無啦啦買了3隻貓,經常互相鼓勵不斷購買,而且他們比我男友的年紀還少,只是大我幾年,所以臭味相投),有他們陪伴更好。有了上年差點“斷手”的經驗,所以醒目了,一定要拿車仔,今年比去年熱鬧,產品更多。我們3人行,不停買買買,收穫豐富,可惜是最後一天,漂亮款式很多都售罄。kitty喵炳炳仔,知不知道你們多幸福呀!

後記:走時,我們3個“盲中中”行錯了<金紫荊廣場>出口,嘻.......嘻.........當時我們拉著車仔,簡直和自由行的朋友們融為一體,難得的機會,一定迫他倆站在金紫荊前給我拍照,效果一絕,可惜他們已嚴重警告過不能公開相片,否則後果自負,唯有留著自己欣賞!

Labels:

10 Comments:

  • At 10:01 AM, Blogger saru said…

    wawawa, 好多小食, 肥炳好開針.

    kitty貓貓, 你都有好多好多毛毛棒, 叫媽媽唔好比肥炳玩, 全部歸你既.

    好想睇金紫刑之自由神照, 一定勁攪笑, 呵呵>.<

     
  • At 10:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    哇~~~真係勁呀!!!! 好想睇你扮「自由行」的照片~~~:P

     
  • At 5:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:

    haha.......肥炳緊開心啦,可以日食夜食!我都照kitty貓收埋d私伙唔好比肥炳見到呀!自由神照真係好攪笑架,勁似呀!

     
  • At 5:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    yeungyeung:

    我地一去到o個個出口,已經知出事喇,好多同鄉呀!

     
  • At 5:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    be爸:

    hehe.......o個個melody袋同我出生入死o架,o個時我唔知有網上訂糧沙,次次都親自去買,我就係扲呢個袋去貨,貓兔用品都係靠晒呢個袋!好好用架,你都買番個比saru啦!

    肥炳:我去你地屋企就唔玩玩具啦,我要玩B女!

     
  • At 8:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    你就好啦, 我sat& sun都無去呀...
    你地係LEO的嗎, ME 2!!!買親野都嚇死人!!!
    不過聽聞嚟緊都有2次貓展,都係咁多野買的嗎??

     
  • At 12:18 AM, Blogger saru said…

    邊個話我鍾意my melody架, 我而家唔like啦, 我只係鍾意mybebedy架炸. 呵呵

     
  • At 9:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    肥豬炳, 等be媽教下你先~
    b女係要拎黎鍚
    笨唔係拎黎反架
    知冇

     
  • At 5:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    可以post兔兔相片睇下嗎?

    thx!

     
  • At 1:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    be爸:

    你想睇亞兔,好呀...........!

     

Post a Comment

<< Home