kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.31.2005

中途宿舍

老大大舊:我個樣咁cutie,強項當然係扮乖乖,扲o野食啦!我好犀利o架,識得好似狗仔咁setset,黎緊我要練習比手手,我咁乖實可以食晒成屋d零食啦!

老二b.be:我o既志願要做大佬,o個時肥豬炳左住晒,所以我就同佢日打夜打,打到你死我活。唔講唔知,我同蝠be係同父異母o既兄弟,不過佢咁黑我唔會應佢o架!仲有我好有性格,一唔高興就fee,邊個都無面比!

老三蝠be:我好慘o架,夾住o係中間,大o既蝦我、細o既唔so我,高不成低不就!仲有我生得黑o者,都唔洗叫我蝙蝠仔o麻,攪到我比貓笑呀!

老四牛奶妹:肥豬炳係我亞哥,唔好睇我細細粒,其實我好好打o架,o個時佢蝦我,我一定還手,仲有我係聰明女,一早就跟o左b.be做大佬,有乜事都無有怕呀!

老五甜甜:我都係肥豬炳個妹,但係我唔太親人,如果有人抱我一定大叫o架,不過對住貓就唔同喇,點玩點抱都無問題!

小時候的kitty貓體弱多病,所以肥豬炳就暫時放在亞姨的家,就是這個中途宿舍貓貓的樂園。亞姨對喵喵有獨特的見解,她的金句“貓係用黎縱,唔係用黎教”,的確她的喵確實愉快。這個家,對喵來說是個天堂,所有喜歡的東西都可以玩,不喜歡的東西亦可以打破,到她的家常常見到戰後的情境,餐椅跌在地下、貓樹訓在地上都是每日常見的事情!我常對亞姨說“多謝晒,幫我教到肥炳咁(乖)”,她總回答“唔洗客氣,舉手之勞o者”。我真想說∼∼∼∼真係多謝晒呀!

Labels:

7 Comments:

  • At 1:07 PM, Blogger saru said…

    哈哈, 終於都分清楚啦, 之前你send相比我睇, 隻隻都好得意, 就係唔知邊個係老大二三. 老二個樣都幾惡, 肥豬炳有勁敵.

    點解牛奶妹係老四, 我仲以為佢係老五黎tim. 原來甜甜係咁靚女, 而家先見到. 佢個樣都係be炳咁既樣架, 佢地四兄妹都好似. hehe...

     
  • At 4:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    be媽;

    haha............佢地咁多隻,就咁形容都幾亂o架,而家有相,續個介紹會好d啦!

    因為牛奶妹大隻過甜甜,所以比佢做老四o羅,同埋甜甜同其他貓打交,牛奶妹一定幫拖架,似家姐!甜甜個樣好靚架,佢地串燒3兄妹最靚係佢,個輪廓好深,好埋有眼線,不過佢係最細粒,大大o下縮水呀!

     
  • At 4:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    be爸:

    佢地個個都唔同性格,又要住埋一齊,好攪笑o架!可能佢地分到男同女,個個都好就牛奶妹同甜甜,但劉青雲就慘啦,次次都比人群秋,一隻打佢,其他個個加入,上次佢比喵打到條頸無左塊皮,要睇vet呀,成個5蚊銀咁大!老二係好惡,就係佢教到豬炳用武力解決問題,惡霸!如果你同be媽得閒,一齊去探佢地啦!

     
  • At 11:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    bi, 好呀, 我地都好想見bebe阿妹家姐, hehe...我地仲要請你食飯呀!

    其實我覺得佢地幾兄弟姊妹都係靚仔靚女, 因為佢地daddy, mammy都係靚架嘛.

    老三黑黑實實咁, 真係好似劉青雲, 佢咁好恰, 肥炳一定唔放過佢啦!

     
  • At 10:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi姐姐您去邊呀咁耐都唔見您出現?

     
  • At 2:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    be妹:

    呢排我都唔知攪乜鬼,好多野要處理,做到我死死下!

     
  • At 3:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi姐姐,
    記住要保持健康呀,唔好因為做野而冇精神呀,見到您晨早4:48仲寫個blog,我果陣子仲做緊睡公主呀

     

Post a Comment

<< Home