kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

9.08.2005

新玩具.影相相

kitty貓很合作,快快趣就可拍到很多照片,本想給豬炳拍一些,但四處跳的他......我拍不到。

第一次用這些相機,沒有技術,沒有事先安排,只抱著偷偷摸摸的心情,能夠影到這張相片.......我已很滿足!

Kitty貓真是我的好拍檔,淡定的樣子給你影過夠!

前陣子,我家煩人買了一部新相機,當我見到時∼∼雙眼放光,我有新玩具了,可以影動感的喵喵呀!大概他見到我的發光眼已知我想什麼,立即下聖旨<<不能掂>>當然我沒有生氣,自己知自己事,向來有“地獄黑仔王”美譽,給我掂過的東西,下場大多悲慘,電視、冷氣、洗衣機、電燈、電腦、電話........通通可以破壞。不過<<不能掂>>並不代表<<不能偷掂>>,這正是我的強項,他不在家就是我出動的時候,第一次用這些相機,手感真好。但...........我的目標是要拍動感喵喵,不過對我來說真是個大難題。

Labels:

4 Comments:

  • At 11:50 AM, Anonymous Anonymous said…

    哈哈, bi, 我都係地獄黑仔王黎架, 點咩壞咩, 做咩衰咩! 呵呵!

    kitty貓好醒呀, 知道係部新機, 就坐定定比你影, d相影得好靚呀, 好似隻毛公仔咁. 豬炳真係唔識貨, 四圍走, 走寶囉, 冇我影靚相~

     
  • At 12:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    kitty貓好靚好靚呀, 係我見過最靚的貓貓! 脾氣又好! 羨慕死人! >o<

     
  • At 8:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:
    你同我同類呀!hoho.......o個時返工好攪笑o架,fax機食紙,影印機又死埋,都唔知攪乜鬼!

    豬炳好難影,四圍走,我已經唔識用部機,再加上佢快閃黨,一張都影唔到>_<
    kitty貓好鍾意影相o架,佢會眼定定望住鏡頭,好得意!

     
  • At 8:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    yeungyeung:

    多謝多謝!其實我睇kitty貓唔覺得靚呀,因為我日日對住佢,反而我見你地d喵喵就覺得好靚好得意,最好扲晒返屋企!o個時我無簡過佢個樣,佢係賣剩庶o麻,個老板話佢d兄妹賣晒,得返佢,咁我就即日帶佢返屋企喇,hoho.............

     

Post a Comment

<< Home