kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

9.05.2005

小妹妹

Tiffany的3歲生日,在我家和kitty貓、肥豬炳一起渡過,祝她身體健康、快高長大。

Tiffany: kitty貓我好鍾意你呀,不如你跟我返屋企啦,最多我分d玩具比你喇!
kitty貓: 你都傻o既,當我係肥豬炳咩,咪o左住我訓覺喇!

兩個多月前幫她影的照片,和現在相比,樣子還很BB!

這個小妹妹叫Tiffany,是我的表妹。她還有一個家姐Brittany,不過家姐大個女了,千叮萬囑不要出鏡!9月3日是她的生日,她喜歡喵喵便帶她過來,他們不是第一次見面了,上一次,她給肥豬炳的一撲∼∼跌在地上,今次聰明了,長期拿著毛毛棒,豬炳一想撲過去搶野食,她一定用捧引開他,至於kitty貓,tiffany每次都想帶走她,當然沒有一次成功啦。昨天,她的媽媽告訴我,買了一隻肥炳公仔給她,和豬炳很似很似樣的,原因是這個小妹妹每天都ee o我o我說要養貓,怕了她>>>>>>>>>買個貓公仔給她好了!

Labels:

4 Comments:

  • At 2:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    kitty貓kitty貓, 我都好鍾意你呀,不如你跟我返屋企啦,最多我叫碌碌分d貓乾乾比你喇!(^o^)

     
  • At 2:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    yeungyeung姐姐:

    聽講肥碌好為食架wow,咪同豬炳一樣,我都係唔跟你返去喇,驚比肥碌打!

     
  • At 4:12 PM, Blogger saru said…

    小妹妹同肥豬炳同一個月生日架!
    你有冇諗定點同肥豬炳過一歲的生日呀? hehe..我地諗好曬, 不過未去做囉!
    好似話可以send相去hkcats啦, 你地簡好未呀? 我地未呀, 係咪夾定send咩姿勢表情? 我地要夾一夾先呀!

     
  • At 4:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    kitty貓,

    我碌碌係為食,但脾氣幾好架! 我最怕你分薄我d嘢食,但你好多野唔食得,所以我會對你好友善架, 喵~~

     

Post a Comment

<< Home