kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

9.17.2005

海鮮大餐

飯前飲啖茶,為勁食作準備。先來一個大大隻瀨尿蝦,脆卜卜。

風沙雞和特大炒聖子,比外面的酒家更新鮮!

大粒又彈牙的芝士炸蝦丸,還有荷葉蝦飯極美味,香噴噴。

這次大餐的主要目的,是幫家人慶祝生日,蛋糕當然不可少!

我和煩人時常都光顧這飯店,很多食物想試,但永遠試不完,因這店的菜式很大,一定要大班人,才可以樣樣試。
今次幫家人慶祝生日,人夠多了,終於可以叫我喜歡的海鮮,還有美味荷葉蝦飯。味道很好,不會吃完很口渴,有興趣的朋友,不妨相約我,再去“食餐勁”。

4 Comments:

  • At 10:43 AM, Anonymous Anonymous said…

    嘩! 我好想食瀨尿蝦同芝士炸蝦丸呀!

    我都覺得平時兩口子食飯真係唔可以叫好多野食. 要call曬成班friend出黎係咁叫野食先夠開心.

     
  • At 10:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    我想問間食海鮮的鋪頭係那兒??
    我都好想去試

     
  • At 4:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:
    HEHEHEHE...............呢間野好正o架,d海鮮真係good呀!
    兩個人食飯好煩o架,樣樣都想食,又食唔晒,成大班出黎勁食就正啦!

     
  • At 4:09 AM, Anonymous Anonymous said…

    匿名者:
    你係邊個?我識唔識你o架,快d現身我就話比你知間o野o係邊!hoho..............

     

Post a Comment

<< Home