kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

9.14.2005

影相相(II)

四圍跳的傻炳,我終於可以給他拍照..........不過很奇怪,我發覺他的樣子千變萬化,每一張都有不同的臉。

豬仔炳:總之唔比你影啦,整d羽毛o係我個頭到做乜呀?我仲洗見人............激氣.............

kitty貓:媽咪你做乜偷影我呀?我跳上黎比你影啦........你次次都影到我咁正經,今次我扮d新樣比你影。爭大隻眼、目露兇光.............我呢個樣靚唔靚呀?

雖然拍得不好,但起碼不用拍呆呆的貓,對我來就已經很好!

不用偷偷摸摸了,我可以光明正大的拍,反正煩人亦耐我唔何。經過幾日的苦練,我終於可以幫炳仔拍照,不過就是拍得不好。煩人都是一貫作風,繼續問非所答,答案都是拍夠一千張我便知道過中竅門,簡單的教了我,我便不用去思考不知原理,唔...........對我來就都是一件好事,起碼我現在知道在不夠光的情況下如何去拍。不過我亦都對煩人說,因為我是試驗的關係,所以相機的任何制我是亂按、鏡頭我亦是亂換,如有任何損壞,恕不會負責,他聽後............................................面無人色!

6 Comments:

  • At 9:56 AM, Anonymous Anonymous said…

    肥炳個背脊好肥wor, 但個樣就好cute。Kitty就幾時都咁令。你影多d, 我就可常換wallpaper。 :)

     
  • At 2:48 PM, Blogger saru said…

    見到肥炳個樣就好似見到bebe咁, 好想啜佢一啖.

    kitty貓點睇都係一名靚女, 我又好想抱下佢.

    肥炳幾時去睇e生呀?

     
  • At 4:40 AM, Anonymous Anonymous said…

    yeungyeung:

    多謝你讚我背脊肥大,查實我豬炳唔係d肉肥,只係d骨重,無乜肉架,近排我重keep fit,每日只可以食兩餐渣,叫肥碌請d野我食啦!

     
  • At 4:44 AM, Anonymous Anonymous said…

    saru姐姐:

    我都好想啜你一啖,仲日日都想啜呀,不如叫傻be同我倒轉啦,我想去你屋企住呀,聽聞有好多野反架bor!
    你唔好抱kitty貓啦,你抱我啦,佢好煩架!

     
  • At 11:53 AM, Anonymous Anonymous said…

    其實肥炳真係幾鬼靚, 係衰臭脾氣...
    kitty123123你呢輪都好熱心影相...幾好玩架...但係我部超慢的數碼相機....經常都只係拍唔到最想影的moment!!!!!
    不如影多d resolution大d的相...俾d粉絲做wallpaper呀!

     
  • At 2:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    如果比我一定勁用部新DC,影到冇電.

     

Post a Comment

<< Home