kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

9.22.2005

盤點

大家見到這畫面,是和我家的情況一樣的,食物堆滿四週,隨時都可以拿到o野食!

kitty炳仔你們知道為什麼擁有這麼多嗎?就是希望你們生活開心快樂,可以的都盡量給予。

3棵貓樹、6張貓床、3個出街袋,煩人讚我醒目女,他說我可以有限的地方放無限多的東西,好似叮噹百寶袋一樣。

煩人對我算不錯,以上除了貓飯兜,通通都放在廳,他竟然沒有怨言.....其實他而放棄了。

兩個廁所+幾箱貓沙+還有未送貨的栗米沙=貨倉

早幾天,和一位很久沒聯絡的朋友通電,她養了喵喵多年,便和她談談喵事。當大家說起買貓用品,越說越不對勁,朋友問我有什麼好買?又有什麼要買?一時間,我又說不到,只數數喵喵們擁有的東西,水機、貓樹、玩具...........朋友呆了,不相信真的有人像我,但是我身邊的貓友都和我一樣,好的東西都會給喵們,真不明白有什麼問題?我對她說,如果我不節制,一早破產了,因日本有很多靚東西可以買,她.......竟然贈我一句:唔係o下,真係有人會買,奇怪!我當堂噴煙,外人說這些我不介意,但出自養喵人的口我便生氣,難道喵喵不配有靚東西嗎?就是因為她,我決定盤點一次,看看還有什麼想買。

別注:盤點的時候,煩人一直看著,他沒說什麼,只是呆呆的傻笑,從他的神情我估他是笑自己,笑自己做錯什麼事識了我?笑自己的家給喵們搗亂?又笑自己住在貨倉內?還笑自己沒地位,所有東西都是喵們的玩具。

13 Comments:

  • At 7:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    bi好勁, 連零食都有咁多存貨, 至勁就係6張貓床啦, 2隻貓, 6張床, 冇得頂.

    我地最高紀錄都有幾張貓床(唔及你多), 但就因為蛋蛋個衰仔果排成日柯爛boo, 整到dirty曬, 就咁我地掉曬佢, 敗家仔!

    其實我都好認同你既睇法, 要比最好既貓地, 連自己既都唔買, 買曬比佢地. 但畢竟每個人都對任何事同物都有唔同既價值觀既, 唔好噴煙啦! 最多唔好同佢傾計仔.

     
  • At 5:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:
    我成日驚炳仔唔高興o麻,咪比多d款佢o羅,不過佢其他垃圾口,乜鬼都o岩!貓床係kitty時代已經有,佢好衰鍾意張張都訓o下,所以放晒出黎,清潔時做到我死呀!

    蛋蛋high d屎去貓床,好dirty貓呀!不過我覺得,男仔係dirty d,好拿渣!

    我個朋友超正,佢話:貓黎渣wow,洗唔洗呀?仲要話我懶經貴bor,攪到貓唔似貓,比佢激死呀!

     
  • At 5:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    wor!bi

    姐尼期唔多活躍呵!唔見您回覆留言又...
    快d回覆呀!(^^)
    我係beggpa, 個網有問題留唔到名

     
  • At 6:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    bi姐,

    尼期我想學傳心術,唔知您有什麼想對肥炳及kitty講,但我學完後幫您問下佢地.
    我係beggpa,唔係個網有問題留唔到名,而係我部腦個ie有問題.

     
  • At 7:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    匿名者be爸:

    呢排我都好活躍呀,不過放幾日假掛住打雀o麻,仲有左攪右攪,就遲o左覆law!
    喂喂,傳心術係乜黎o架,呢排好hit呀,同讀心術有乜分別呢?我見好多人都話學呀,o係邊到學呀?o係咪會好似o個個動物心理醫生咁可以同petpet溝通呀?我好想知呀!

    你快d學啦,我有好多o野想同佢地講呀!想問kitty貓點解對住我地咁惡妹,對住炳仔就傻晒,同埋佢鍾唔鍾意炳仔,仲有我成日對住炳仔佢會唔會唔開心o架?咁我就要問炳仔,點解佢脾氣差,係咪太悶?係咪唔鍾意kitty貓?同埋鍾意食d乜?
    hoho..........你快d學啦,我想有好多問題o架!

     
  • At 10:52 PM, Blogger saru said…

    be爸, 典解你個ie咁架~成日用匿名者好樣衰!

    bibi, 佢學咩呀學, 成日係屋企望住bebe唔出聲, 話係同佢用緊個心傾計喎=.=" 嚇到bebe呢二日即柯軟屎屎呀!

     
  • At 12:32 AM, Anonymous Anonymous said…

    我估香港冇得學,不過我都會去書鋪睇下尼類型的書.以下是我在網上search的資料有興趣睇睇呀!

    人的五感是視聽嗅味觸
    第六感則是"超感知覺"的俗稱,包含了以下三種
    1.心電感應-又稱傳心術,是兩個人之間知覺上達到某種溝通的程度
    2.超感視覺-俗稱千里眼,是一種不靠眼睛或任何工具就能看到物體的能力,例如看得到信封裏的東西,或看到千里外的景物等
    3.預知-事件尚未發生就可以預見
    http://www.animaltalk.com.au/workshopswithtrisha.htm
    http://www.animaltelepathy.com/about.html
    http://www.messybeast.com/cat_talk.htm

     
  • At 2:28 PM, Anonymous Anonymous said…

    見到d相以為係pet shop開倉咁...
    做你的貓真幸福~~~~

     
  • At 6:28 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi姐姐,我碌碌都做了盤點! 我想......呀,你去我度睇下就明了!

     
  • At 5:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:
    be爸竟然可以嚇到bebe痾軟屎屎,勁!
    be爸:
    你同bebe講乜,佢會痾軟屎屎o架?

     
  • At 6:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    chinchilla:
    有屋企o既喵就幸福啦,係咪!hohohohoho.......

     
  • At 10:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    bi, bebe原來係食得太多, 吸收唔到, 所以d屎比較軟左dd, 但就唔係爛boo呀! 好彩, 不過呢幾日又正常硬番

     
  • At 10:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    wei, 其實我過黎係想話過你聽, 我地終於同bebe影左幅我地最滿意又可以match到你地既相啦, 頭先be爸整左出黎, 效果都唔錯, 一陣send比你睇下o唔ok, 如果ok就1st前send去hkcats.
    真係唔好意思, 咁趕先比你地睇, 事關be姐佢一影相就xo眼又或者特登閃走, 所以冇一幅係成功架, 好慘!

     

Post a Comment

<< Home