kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

10.10.2005

又是貓展

煩人一見到捲耳貓便很高興,常常說很可愛、很似一隻狗仔,我幫貓貓影相,留侍日後慢慢欣賞。

這個貓籠佈置得很靚,還有貓貓拿了很多獎牌,而獎牌的顏色都是粉藍和粉紅,和佈置極配合!

買了這部空氣清新機,不過還未送貨!街價$31xx,貓展價$26xx,我們要買兩部,所以再講價,最後$2500一部,立即成交,yeah!

一直都很喜歡這張poster,上次貓展店員不肯送給我。今次買了兩箱罐罐,再威迫店員......成功了!

在貓展的megapet買了洗耳水和老鼠捧,回家途中,又經過megapet,便買了維他命c和小食給喵喵!

下午才知道今天有貓展,隨便問問煩人,會否和我一起去,他竟然爽快應承......因為今次有空氣清新機賣,他想去看看。快速急call另外兩個獅子座,一如我所料,一call即到。這次沒有太多東西賣,不過沒關係,反正我們的目標是清新機。我們沒有到過外面格價,只是店員拍心口說一定比外面平,就相信他啦!很快便看中了,再講講價,便成交,煩人今次真令我高興,他非常積極地去比錢,而且看得出他是高興的,因為整日都沒有煩我,只是做奴隸般拿東西,真的要代kitty貓﹠肥炳多謝煩人了............認真大手筆!!

12 Comments:

  • At 4:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 7:23 AM, Blogger Bravo's Family said…

    Bibi,
    又去掃貨,你快變成大貨倉 lu .
    12 月又有 Cat show .. 你大件事了..
    Hehehe.

     
  • At 2:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    查實煩人真係好鍚大家(一家四口),我們忘記了有貓展...因太多野要跟...唔知仲有冇呢,
    另外我想問下果本book 的isbn number?
    (book 後的barcode)我想上網search呀!

    thx!

     
  • At 6:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    我都覺得煩人好好, 起碼佢一得閒就陪你去反啦!

    好似黎緊12月又有喵展, 如果係就好野, 煩人又要做咕喱, 呵呵呵!

     
  • At 1:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    cancan:
    我屋企就係一個倉o羅!12月.........諗起都驚!

     
  • At 2:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    beggpa:
    煩人呢期轉性,d喵好鍾意佢!

     
  • At 2:01 AM, Anonymous Anonymous said…

    bema:
    煩人對d電器好有興趣,所以佢一定會去!如果...........only貓野就唔敢包!

     
  • At 2:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    ....WA....
    又買了兩部空氣清新機...
    做你的貓貓真係幸福到不得了...
    (煩人對你們 - 人&貓真的好好呀!)

     
  • At 2:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,
    "家有酷貓"本書好難買.

    thx!

     
  • At 2:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    link 左我地啦,thx!

     
  • At 3:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    beggpa:
    haha.......你買到本書未呀?尋日我終於攪掂d edit me啦!

     
  • At 11:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,
    佢緊係未曾買到本書啦, 果日我同佢係mk上二樓上度傻, 後來我真係頂唔住, 唔行啦, 至憎行樓梯!

     

Post a Comment

<< Home