kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

10.03.2005

沖涼記

沖涼前先要清潔,剪指甲更是必要,抱住豬炳剪甲甲,感覺似一個巨嬰。不過相中人不是我,是我的亞姨。

豬炳沖涼很乖,十分合作,沒有慘叫沒有發脾氣。

kitty貓:我沖緊涼都鍾意影相o架,影我多d啦。

都是我的錯,忘記幫kitty貓梳毛便沖涼,一出來已全身打結,合兩人之力都解了幾個小時,地上一堆堆毛...........苦了kitty貓。

可憐的小腿在沖涼時給豬炳爪流血了,但他不是故意的,只是抱住我的腳時太肉緊了。

幫他們沖涼,不是辛苦的事,兩個都很合作,其實沒有什麼難道。只是,我忘記了幫kitty貓先梳毛,就抱她去沖涼,一抺身已經知道出事,全身都打結,越吹乾結越多,唯有在半乾的情況下解結,可憐的kitty貓,不停慘叫,相信一定令她十分痛苦,尾巴大部分的毛都解不開,唯有剪短,kitty貓半濕住身給我們不斷梳,幾個小時後,結都解開了,唯下一大堆一大堆的毛毛。

10 Comments:

  • At 2:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    真的很乖wor~~ 要俾多d零食獎勵! :)

     
  • At 5:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    yeungyeung:

    圓碌碌沖涼都應該好乖女呀,係咪?hehe.......我都唔記得比零食獎勵呀!今晚比番先!

     
  • At 6:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    肥炳: 我既出浴照都登出黎, 我仲典出黎walk呀, 真係千年道行一朝喪呀!

    kitty: 炳豬, 我咁靚女就唔驚公開呀, 你睇, 我濕左水都咁靚, 認真係出浴美貓呀! hoho..

    阿炳濕左水都好肥美呀! kitty貓仍然都係咁靚. 佢地都好乖, 肯企定定係個盤到, bebe就一定唔得, 仲自己開企缸門走貓. 最後都要坐係我既大比到先唔驚, 咁即係佢沖涼時我又玥沖埋一份.

     
  • At 11:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    kitty沖身個樣都得意過人.

     
  • At 4:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:

    豬炳一向形像都係豬,所以出浴照對佢黎講好小事!

    bebe沖涼你著泳衣咪得law,hohohoho.........

     
  • At 8:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    be爸:

    幾時比be蛋個出浴照我睇下呀?

     
  • At 5:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    你兩隻貓洗白很乖呢...bebu就會發狂...marble縱然不大喜歡...但總在控制之下....反而洗完我無幫佢地用風筒吹...佢地勁怕d聲...天氣凍時就會開吹風機

     
  • At 2:32 AM, Blogger Bravo's Family said…

    Bibi,
    重乜要出動到 Iris 同肥炳 & Kitty bath ar ... 你又掛住去 shopping..
    Hahaha =^^=

     
  • At 3:48 AM, Anonymous Anonymous said…

    chinchilla:

    我唔怕同佢地沖涼,最怕幫佢地吹毛,由其是長毛怪,次次都熱到我身水身汗。我唔夠膽唔吹毛呀,驚佢地有皮膚病!

     
  • At 3:50 AM, Anonymous Anonymous said…

    cancan:

    hehe.......我唔係去o左shopping,只係我好怕吹毛,叫埋iris黎,一人整一隻無咁辛苦o麻!hohoho.........

     

Post a Comment

<< Home