kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

11.09.2005

寵愛

煩人要借kitty貓去影相,立即幫她美容、梳毛,這是歷史性的一刻,以是從未有試過。不過...最後當然是要我出手,因為他的手勢太溫柔了,原全梳不到,總是怕整傷他的乖女兒!醜人.........永遠都是我做!

kitty貓總是令煩人很高興,可能她性格比較善解人意,就連煩人執拾他的“搵食工具”,都要黏在一起,而且她從不破壞,所以煩人很放心她,任她做“跟得妹妹”!

kitty貓極愛煩人,無論他做什麼都會陪伴左右,連換燈泡都會跳上電視......看著他!

煩人都是口硬心軟!起初他是反對我養貓的,不過我熟識他,知道就算不可,他亦不會原全不理!kitty貓他沒份去選,就連我跟他說,小貓已帶回家,小心踏到,他.......亦不相信。到他們真正見面,我已經知道,煩人不會侍小貓不好。起初立下很多規條,後來都是煩人自己一一打破!和很多爸爸一樣,煩人都是寵愛小女孩,對kitty貓從不打駡,相反炳仔......男孩子o麻,天生天養一點!

煩人不會在我面前做一些很肉麻的行為,但我時常偷偷的看到,像叫“bb,你做乜唔訓呀”之後.......一啖啜下去,這個情景.....我還未見過出現在炳仔身上,不過.....豬炳也不會給他啜啜!

13 Comments:

  • At 10:25 AM, Blogger saru said…

    bibi,
    煩人同我bf一樣架, 佢幫bebe梳毛, 都好溫柔架, 話驚整親佢wor, 到最後咪又要我幫佢做...

     
  • At 2:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    煩人好型仔呀我仲以為英國著名樂隊的主音Brett Anderson到您屋企睇kitty貓.

    佢真係好細心好溫柔呀對kitty貓好似對自己的工作工具咁.

    唔知幾時有kitty貓D相睇呢?

     
  • At 2:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    bema:
    kakak.....佢地都鍾意做好人o麻!煩人仲串我,話佢幫kitty貓梳毛,佢會咕嚕,咁緊係啦,梳到好似r癢咁,緊咕嚕咕嚕啦!

     
  • At 2:15 PM, Blogger saru said…

    be爸, 你唔好反la, 煩人仲型過brett呀, hohoho...
    bibi有既時候就會放上blog比我地睇架啦, 佢尋晚同我講左啦! hey

     
  • At 2:18 PM, Blogger saru said…

    bibi,
    係lu, 我地做曬衰人呀, 開msn啦, 我send炳爸媽妹d爽比你呀!

     
  • At 2:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    beggpa:
    你咪反啦,佢有乜可能似Anderson呀,係就好啦!不過我最鍾意Bernard Butler呀,佢o個隻People Move On,嘩.....正正正呀,可惜有次唔小心,整爛左隻CD,都唔知去邊到買番lu!

    其實我都唔知點解佢咁驚整到kitty貓,用把梳high high下就當梳毛,原全梳唔到!

    bema幫我答左啦,kakakakaka

     
  • At 1:39 AM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    bi, 我係Connie呀.

    係啦, 肥仔都係偏心kinki多好多, 唔知係唔係D男人都會鍾意貓囡囡多D呢? 我幫kinki梳毛, 肥仔都會"牛咁眼"望住我, 話驚我梳傷佢wow....

     
  • At 9:50 AM, Anonymous Anonymous said…

    kitty貓咁令女,女仔見到雙眼都變心心啦,男人梗係一定為之迷倒啦~~~(唔知依家包唔包括埋肥炳呢?)

    煩人真係幾型仔wor, 咁我諗你都一定巧令女啦! 可能見得貓88網站個頭像多,我成日型住你同kitty貓係一樣樣架。kakakakaka

     
  • At 10:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi
    係呀, 我梳佢, 佢就話會唔會整到佢架, 驚唔驚架, 真係唔明架! 佢梳左即係冇梳到, 佢又唔明貓貓係要擦下佢先開心架.

    bb係好正呀, cd你都可以整爛既...不過唔緊要啦, 而家佢同brett佬都有隊野, 咪聽住先啦!

     
  • At 3:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    connie:
    我一睇kinki豬就知係你啦,kakakakakak........
    原來好多男人都係偏心女仔呀,唔知點解呢?
    其實對得佢地多,男同女都差唔多呀,不過女仔係有d小姐脾氣,男仔d脾氣係粗魯d,唔會小姐o羅!
    kinki同milo係咪架?

     
  • At 3:53 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    yeungyeung:
    而家炳仔都好鍾意跟住kitty貓架,不過一發脾氣就會搵佢出火law,唔知佢地攪乜鬼!

    你唔好反啦,咪比bema同bepa毒害你,煩人都見唔清個樣,咪反罰!
    kakakaka.........其實我同炳仔一樣樣架,係咪好令呢?kakakakak......

     
  • At 3:59 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    bema:
    係lu,煩人都係咁呀,佢個諗法真係very good呀,佢話我次次梳,kitty貓都甩好多毛wor,佢梳就會唔,又話我大力wor,根本o個d係死毛黎o架o麻,緊係要梳甩晒啦,好鬼白痴呀佢!

    隻CD我搬屋時唔小心壓爆o左呀......好慘呀!隻碟好有紀念價值o架o麻.........

     
  • At 12:25 AM, Anonymous Anonymous said…

    很sweet~~~~~~~~~
    我都信if你的煩人一咀錫去肥炳度...
    會唔會一爸掌飛埋去, 定係咬咗落去...?

     

Post a Comment

<< Home