kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

11.03.2005

相處

kitty貓:炳仔你望乜呀?望到眼定定........你傻o左呀?
炳仔:我望...........雀仔呀,唔通望你咩!行開啦,咪o左住晒呀!

kitty貓:o下......雀仔......o係邊呀?點解我見唔到o架..........雀仔o係邊呀?
炳仔:o係o個到呀.........你見唔見到呀?...........白貓,你快d去捉佢返o黎。
kitty貓:你都傻o既......有禽流感呀,望o下好啦......正白痴仔!

這天地板要打臘,把他們的東西搬到廚房,無聊的炳仔只有跟住kitty貓,很明顯......kitty不多理會他!

其實他們不是很老友,只有我扲鐳射棒,他們才那麼合拍。不過,對比之前的<生擒記>,已經很好了。

都是煩人的功勞!前幾天,我不想再看他們的追殺場面,便叫煩人幫我看管他們。幾小時後,煩人向我說出一連串他所觀察得的情況,再叫我試試,今次.....我不管了,叫煩人代勞,我從旁守候。奇蹟.....真的奇蹟,不出半天便進步了很多很多,今次再進步絕對是煩人的功勞。感激煩人。
現在,他們一整日都是自由行,不過他們都是獨行俠,互相學習大家的壞習慣,各自修行。這樣........我已經很滿足了。

4 Comments:

  • At 9:38 AM, Blogger saru said…

    bibi,
    從此之後, 炳仔kitty貓就有個伴反反啦, 真係開針.

     
  • At 5:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    saru姐姐,我而家唔鍾意同kitty貓玩lu,我鍾意玩人多d!

     
  • At 11:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    可能遲d佢地變好朋友啊! bibi加油!

     
  • At 1:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    肥碌:
    你用我個名黎寫番比我自己,hohoho...........

     

Post a Comment

<< Home