kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

11.13.2005

小時候

kitty妹妹小時候樣子極似熊bearbear,像蟲仔一樣捐來捐去。這裡有兩張相是我特別喜歡的,大家估不估到呢?

全部相片都是她3-5個月時拍的,有部份更是回家的第一晚,現在看起來,她.......真的大個女了,不再是BB樣!

一向我都是懶蟲精上身,電腦內零亂不堪,久不久才整理一下資料。昨晚終於處理一下兩個大帝的相片,看見kitty妹妹的小時候,才驚覺現在的她.......已經大個女了。這裡有兩張相片是我十分喜歡的(比個貼士大家兩張都與煩人有關),看看相再想想他們的相處,我終於明白到煩人為何如此愛o鍚她了,kitty妹妹的細心和尊重別人,是炳仔沒有的,她愛用腦去思考,而他側是衝動行先,不顧一切。
難怪kitty妹妹和我們之間的默契和互信,炳仔到現在還未建立得到!

6 Comments:

  • At 9:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi
    煩人帶眼鏡執緊相果張, 同埋煩人拖住kitty妹妹果張, 你係最鍾意既!
    我最鍾意第二大幅側面果張, kitty細個得意, 大個令女呀!

     
  • At 4:04 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    公起公起!bema你係第一個答中,所以有特別大獎一份......登登登登....就係炳仔屎一篤同埋kitty貓毛一堆!好o野!
    唔睇番d相,都唔記得kitty貓以前個習慣呀,佢好鍾意坐上printer到,睇煩人做野架,坐成晚都得,自從炳仔返o左黎用o左間房,kitty貓就無咁做lu!

    你鍾意o個張,係佢第一日返黎影o架,kakakakak....XDDDD

     
  • At 10:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    我唔要炳仔屎, 我要炳仔貓.
    我唔要kitty貓d毛, 我要kitty貓. kakaka..
    如果bebe有kitty貓咁善解人意就好啦, bebe都未曾試過住係電腦前睇住我, 佢只會係電腦底下踩熄個拖板.

     
  • At 2:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    唔該即刻俾個大聲公我! 我要大叫「好好好好cute~~~~~~~~~呀!!!!!!」>_<

     
  • At 3:41 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    bema:
    kakaka...咁不如交換啦,我要be蛋都好呀!
    kitty貓佢直頭尊攻煩人啦,不過當我係亞四!

     
  • At 3:43 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    yeungyeung:
    隻隻貓B都係咁樣啦,你豬仔碌都唔弱!好...cutie呀!

     

Post a Comment

<< Home