kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

11.24.2005

換新裝

煩人十分鍾意呢一set,但價錢都幾貴,諗o左一陣.......算啦......買埋會開心D!再努力D賺錢喇......

呢款我好早已經想買,今日仲見到呢隻貓貓出o左新款,不過我都係買番呢隻........因為......有好多炳仔o麻!

買埋新被被,夠晒我地四個啦,炳仔唔洗再同我地爭lu!諗起都開心........

因為屋企要大兜亂,一不做二不休,所以我地決定買過張新床,等傻喵可以上o黎一齊o訓覺覺!有新床自然其他都要新啦,今日難得放假,所以就同煩人出去...........掃貨!
一向我都知道煩人鍾意d乜,以前我要買貓樣物品,一定無可能,何況......咁大張床單!原來....佢已經改變o左喇,今次我話要買貓貓床單.....竟然.......世界變呀!o個兩個傻貓o既熱情,真係可以令煩人改變o架!
抵炳仔對煩人咁好,成日比個屎忽佢聞,當正佢係好朋友啦!

8 Comments:

  • At 9:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    嘩,第一套好花樣年華feel喎,正! 話時話,呢排貓貓掉好多毛,要日夜勤梳先好俾佢上床瞓囉~~~

     
  • At 4:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    weiwei...我收到d postcard啦, 睇既時侯心裡仲係度諗緊: "wa, 型到爆". 跟住就見到阿炳啦, 笑屎我...炳be真係一樣架d表情...都係傻豬..

    多謝你呀^V^

     
  • At 11:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    yeungyeung:
    煩人最鍾意呢味o野.....................
    我都發覺甩好多毛毛呀,不過..........我都好耐無幫佢地大梳一次喇!

     
  • At 11:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    bema:
    你唔提我,我都唔記得有postcard呢樣o野......kakakakakak
    我尊登放o係低架,好好反呢?
    唔洗多謝啦!hehehehehe

     
  • At 11:11 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    D post card 好美麗呀,但肥炳豬同kitty囡囡仲美麗呀,謝謝!

     
  • At 2:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi, 好好反...驚嚇指數爆燈啦, 你個傻bi..hohoho
    我比張相bebe睇, 佢望住炳炳一陣, 好驚咁退後跟住就打肥炳...哈哈哈..次次比張相佢, 佢就打阿炳架..笑屎我
    反而呢! 比kitty貓果張佢, 佢就冇呢d野wor. 點解呢

     
  • At 12:44 PM, Anonymous Anonymous said…

    beggpa:
    唔洗客氣啦,豬炳好明顯係比bebe出火o架,hehehehe!

     
  • At 12:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    bema:
    bebe呢d簡直係醒目女,肯定佢感受到豬炳o個股殺氣......所以.....打定先law!

     

Post a Comment

<< Home