kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

1.03.2006

新年快樂

Kitty貓 & 炳仔:2005年對我o地"黑白雙煞"o黎講係充滿奇蹟o既一年,我o地經歷o左180日o既長期戰爭,終於.........有一日,期待已久o既一日,我o地化敵為友,雖然唔講得上o係知心好友,但起碼都叫做有個伴。原來只要有夢想;凡事可成真,各位哥哥姐姐2006年大家一齊努力喇!

Kitty貓:我kitty貓祝大家身體健康、肥肥白白,炳仔就要聽晒我話......乜都就晒我.....kakakakakak

肥炳:各位新o既一年我祝大家都開開心心,你o地做貓奴o既要勤勤力力,搵多d錢買o野比我o地。最緊要係聽教聽話,我o地貓地話乜都要跟住做,知無!

7 Comments:

  • At 11:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    新年快樂! 你都算苦盡甘來囉,哈哈! 回想你以前0個d 留言,今日兩隻野一齊影相相,真係奇跡一樣! 恭喜恭喜!

     
  • At 12:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    yeungyeung:
    新年開樂呀!hehe......都真係好似奇蹟一樣,突然間發生!我最多謝o既當然係dr.maggie同埋你o地o既關心啦!
    祝你同碌碌身體健康、開開心心!

     
  • At 1:28 PM, Blogger saru said…

    kitty貓, 比比一家祝你繼續肥肥白白, 美麗動人, 炳炳聽曬你話.

    豬炳仔, 比比一家都祝你一年"肥長"過一年, 玩具野食一日多過一日.

    bi, 我地都祝你身體健康, 繼續幸福^v^

     
  • At 12:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    saru:
    多謝多謝,你都係呀!

     
  • At 1:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    kitty&炳炳, 祝你地身體健康!!!!

    bibi, 祝你開開心心!新年快樂呀!

     
  • At 1:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    heheheeee....我都有你呢套床單但好貴呀!.....

     
  • At 1:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    gigi:
    多謝晒呀,你同喵喵都要身體健康、開開心心呀!
    原來你都有張床單呀,哈哈......真係都幾貴呀,我買o左兩set,要千幾蚊肉都赤埋呀......

     

Post a Comment

<< Home