kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

12.23.2005

小暖袋

材料十分簡單,但出來的效果很好!只要暖貼、拉鏈和正方毛巾便可!

最後張暖貼放入去便完成!我試過抱住來訓覺,十分溫暖!

小炳努力玩緊個毛巾暖袋,一來是因為暖,二來是小炳一向都對毛巾情有獨鍾!

上年,我已經有用這暖包,因為kitty貓乖巧,我只要放在毛巾下便可。但炳仔是五爪金龍,一定要做足功夫,以防他的爪爪神功!做了這一個毛巾袋,效果非常之好,連我自己都偷來試用,哈....哈.......希望他們會喜歡呢!

14 Comments:

  • At 11:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi你真有心機! Kitty同炳仔真幸福! 條拉鍊你用咩整上去架?衣車?我就無你咁叻啦,整個10蚊棉質筆袋入住個暖貼就算。不過個衰野咬到條拉鍊幾乎變型呀! :(

    By the way, Merry X'mas & Happy New Year wor! :)

     
  • At 12:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    yeungyeung:
    平時我一定唔會有心機o架,不過,見到佢地兩條友就突然愛心無限law,我都唔知點解呢??
    hehehe......個袋仔,全人手o架,條拉鍊......縫上去law,kakakakakak...........

    你都係呀,Merry X'mas!!

     
  • At 9:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    bi, 你好有心思, 呢個溫暖牌保暖袋, 入面唔駛放暖包都夠暖啦!

     
  • At 9:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    唔記得講
    best wishes to you, 煩人, kitty貓 & 小炳, merry christmas!

     
  • At 11:59 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    bibi,

    你有無去HKCATS check呀? D日曆29號又有得羅啦!
    雖然遲左講, 但都祝你一家四口Merry Christmas and Happy New Year!!

    Connie

     
  • At 12:13 AM, Anonymous Anonymous said…

    connie:
    我知再有得扲呀,不過我今次派個代表去扲,kakakak!
    我都祝你新年快樂,身體健康
    yeah!

     
  • At 12:09 AM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    bibi,

    收到日曆嗎? 我第一次睇就見到kitty個麥頭喇!

    蛋蛋爸爸,

    雖然我同你未傾過計, 但我好八卦咁去睇左你個blog...

    其實每一次我聽到有貓貓去左彩虹橋都好想喊, 一路諗如果係我貓貓我會點呢?

    但, 好老土咁講, 生命不在乎長短, 亦唔係我地可以控制, 但係呢個有限既time frame裏面充滿著你的愛, 蛋蛋既呢一生已經無憾.

    我從來唔係一個識講野既人, 但我好希望每一個不幸失去貓貓既主人, 都可以帶著快樂既回憶開心的生活下去.

    Connie 

     
  • At 1:30 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hello! Connie,

    雖然怪怪地,在bibi個blog回應我,我又回應您,唔緊要啦,大家都係愛meow人呀嗎?係咪?

    其實我最唔喜歡去睇這些關於小朋友到彩虹橋
    的事,因為我都好似您咁聽到或睇到就想喊,亦都諗如果係我貓貓我會點呢?點知...

    呢段有十分十分有限及最後的time frame相當珍貴真實,裏面充滿著我,be媽和錫蛋蛋的人的愛意.

    呢段時間,當自己一個人行行下,無論什麼情況,我眼都充滿淚水,我不斷同自己講,果一日,
    就算放棄自己的生命,就算用好多錢,就算擁有可複製蛋蛋的DNA,他亦不會再返,因為已經冇左他的靈魂及記憶. 我不段找一些宗教資料有關動物離去後會到那裡,好可惜...係冇!
    使我萬分失望,更喊得失控,點解人離去後有天堂同地獄,而動物就冇,只是煙消雲散.
    所以只想可以夢見他在那裡,告訴我現在情況安好?就這樣咁簡單我就心滿意足.

    唔好意思呀bibi, 在您個blog到寫左d咁悶及唔開心嘅野.

    希望大家有個快樂的2006年!

    be蛋爸



    Connie 

     
  • At 3:53 AM, Anonymous Anonymous said…

    bi, 同你傾傾下off左既, anyway, 多謝您!

     
  • At 9:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    bepa:
    唔洗客氣啦!張card好小意思!
    蛋蛋走o左,的確令人好傷心,但係我更相信,佢唔希望見到你o地咁o架!生老病死係人生,個個都會行呢條路,只係有人長有人短,而我o地亦都唔知幾時先行完條路,所以要更加努力活在當下!
    而生命亦都唔在乎長短,最緊要係有無意義!蛋蛋生命o係比較短,但相比起一d生活o係街o既貓,就算長命亦渡日如年!所以蛋蛋係幸福!
    更何況,你o地同蛋蛋係個緣份,既然上天係注定蛋仔只可以活到一歲,就算佢o係邊個家庭,結果都唔會改變!你應該感激可以同蛋仔行過呢段路,我相信蛋蛋有你o地o既愛亦會無憾!
    蛋蛋都可能未必鍾意做貓,呢次可能係佢重生o既機會,比個機會蛋仔,選擇一條佢喜歡o既路,如果有緣一定可以再相見!
    唔好再唔開心,對蛋蛋o既思念放入心裡,要放手比蛋蛋選擇一條佢喜歡o既路!一個生命完結,亦都係另一個生命開始!

     
  • At 9:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    connie:
    我收到日曆啦,你第一日就見到kitty姐姐,我搵o左好耐先見到佢渣........不過個日曆已經比炳哥咬到........爛晒,d圈圈爛到.........慘!

    的確,見到貓貓o既離去令人十分傷心,由一養貓時已經知道貓貓一定比我o地更好離開,但有時諗番轉頭,如果我地先行一步,貓貓就會好慘,佢o地會更加傷心,所以寧願自己承受呢種傷痛,都希望佢o地到走o個一刻都係快樂o既,你話係咪?

     
  • At 9:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    bema:
    soso sorry呀!我尋日同你傾傾下時,佢地兩條友仔無啦啦開片呀,突然之間張條電線分屍,個頭仲插o係電插坐到,條線就fingfing下,要今日買過條新線先上到網呀!sorry呀!

     
  • At 11:41 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    bibi,

    肥炳咬爛左個月曆?! 咁點算呀? 你有無買多一個?

    唔好意思, 借左你D地方, 我好同意你講既野, 其實我地養貓貓既第一日, 就知道佢地會比我地早走(隻死肥仔開頭仲個個月同我計住kinki仲有幾耐命!!). 我好希望蛋爸(係唔係仲有蛋媽呀?)都唔好再咁down, 其實我除左聽到貓貓唔係到, 會好唔開心, 我見到貓貓主人既傷心, 我都會好唔開心架. 我好希望佢地可以快D振作返啊.

    Connie

     
  • At 1:40 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi & connie,

    多謝您地關心,我好同意您地的意見,生命不重於時間長短,是重於有冇意義,而天要這樣的安排,人亦不可逆轉,從中我倆得到很多啟發,很多領悟,我們亦相信蛋蛋是無憾,因為到最後一步我們亦可與他共同渡過不離不棄,在他心裏有我們的支持及愛護.
    今日下午看了一套講述宇宙起源的節目,銀河系好大好神秘,地球好細小,生命,星體,全是一個循環系統,生命到完結時另一生命正在開始,
    好多野連天文地理及科學家都只知一二,更何況人與動物離開後會到那裡.
    總知蛋蛋豬想去邊就去邊,好似我倆星座咁,不喜歡困住.
    如果大家有緣份,無論什麼情況一定會再相見,
    此信念我永遠都堅持.

    be蛋爸

     

Post a Comment

<< Home