kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

12.02.2005

貓友



由十分之驚貓(因為細時多手,常被喵喵咬和爪),到有了兩個大帝,過程十分奇妙!從沒想過會有喵喵,還會成為貓奴。記得,開頭盲中中的上到人生第一個到的貓網-------cat88,認識了很多貓友,由互不相識,到現在會互相問候、說笑,我們大部份都沒有見過面,但感覺就是親切!
早前,我和貓友can說起,問她台灣有沒有“愛咪咪的異想世界”這書,因為香港我找不到,而這本書是講貓貓的行為,對我很重要!小can立即便把她的一本從台灣寄給我..............
今天,書收到了,我.........一直感動,我們都沒有見過面,但大家都有一份友誼一份信任..........還有.....大家都是愛貓!

4 Comments:

  • At 3:57 AM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    bibi,

    我都有買呢本書啊, 係紫羅蘭有得買, 有時三聯都有. 不過, 聽人講旺角紫羅蘭結業, 以後就少左個買貓書既地方.

    自從上次以後, kinki只係賴左一次尿, 好左好多啊, 我而家行出行入都會摸下佢, 佢痴多左我好多啊.

    星期日會得返14度, 你同貓貓都要小心身體啊.

    Connie

     
  • At 1:16 AM, Anonymous Anonymous said…

    connie:
    你就好啦,可以買到本書,我搵左好多到都無呀!不過我都有可愛小can寄比我,好o野..........hehehehehe

    kinki豬咁乖女,聽到我都好開心呀,咁真係要公起公起公起你喇!你要繼續努力,唔好比佢停呀!hehehe.........kinki姐姐會發小姐脾氣o架!

    ..........14度.......嘩,好凍wor,你都要小心身體呀!

     
  • At 12:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    kitty123123, 你會唔會去06年1月8日的反虐殺大遊行!!! (我從小虎的web-site轉載了有關的poster, 由davidwong發起的!)

     
  • At 12:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi

    我呢二日心情好番好多啦! 因為我同bf都深信, 蛋蛋一定會番黎我地身邊.

    我其實間中都聞到蛋蛋陣臭豬味, 佢發病時個口唔打開都有陣味, 就係果陣味, 間中我地都不約而同聞到架, 可能蛋蛋仲係我地屋企未走.

    而豬小be就成日走去細佬門口隙聞呀聞, 比佢激屎, 不過都要睇實佢, 佢呢排好緊張, 又試過流口水, 唔知佢做咩, 古靈精怪.

    另外, 想多謝你呀, 呢個幾禮拜我知你做野好忙, 我又打比你煩住曬! 但係你都冇唔理我呢.

     

Post a Comment

<< Home