kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

12.19.2005

禮物

煩人對兩個傻貓真好,買o左好多o野比佢地,計計埋埋濕糧有58 pack,kitty炳今次就正啦!

我落order的,好多都買唔到,反而煩人自由發揮,買o左個兜兜比佢地,睇黎又有排爭!

我o既禮物有.......好彩色o既襪(我唔明點解煩人會覺得我鍾意),仲有一個我好鍾意o既袋。

呢個咁騎呢o既o野,大家估o下係乜...........無錯就係一個掃把,o岩晒我掃貓廁所飛出o黎o既沙!

煩人的12日日本行,尋日剛剛回來,無諗過會買咁多o野比喵喵,仲有個marie兜兜!反而佢自己就無乜買o野,零食都無,最新奇係o個三對彩色o既腳趾襪,佢話著訓覺會好暖,所以買比我,因為我冬天長期手腳凍!聽落係咪好感動呢,查實我想話比大家知,冬天我一定插隻腳落去佢大脾到保暖...........所以........大家明無?

6 Comments:

  • At 6:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    好明顯是個妙鮮包上的白貓樣吸引了你家煩人!哈哈! 你地果然好襯,好有戰斗力! 買啲野又cute到震,仲有,你家的東西好多顏色,證明你地一定好開心喇! 我鐘意呀!

    Merry X'mas 呀! :)

     
  • At 11:33 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    嘩煩人好好啊, 買咁多野俾kitty肥炳, 又出錢又出力.

    咁有無買玩具呀?

     
  • At 12:34 AM, Anonymous Anonymous said…

    yeungyeung:
    hehehe......我諗都係個白貓引亞煩人買啦,kaka......
    我無去渣,如果唔係......成個日本買番黎...hehehe

     
  • At 12:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    connie:
    起初佢反對我養架,不過可能對得佢地耐,有感情啦!而家對kitty炳炳仲好過對我!
    無買玩具呀,因為煩人話仲貴過香港呀!

     
  • At 9:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    果個騎呢掃把好可愛呀 *v*
    hehe...我都唔明d男人見到d粉紅色野, 士多啤梨既product就覺得我地一定鍾意架.
    但係呢, 煩人都幾有心思呀, 買對襪比你又可以暖下既又可以唔駛晚晚受寒冰腿侵襲, hohoho...煩人醒......過豬炳呀!

     
  • At 1:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    bema:
    個騎呢掃把我都好鍾意架,因為夠騎呢!kakakkak
    oh.....煩人唔係因為粉紅色,都唔係士多啤梨,係因為夠低b,越低b越o岩我wor!!!!!!!!!!!!
    佢唔洗受寒冰腿就真,邊到咁有我心!!

     

Post a Comment

<< Home