kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

12.21.2005

教而不善

炳仔:我係鍾意爪“喇叭”呀,咁點姐.......你影我相都無用o架!

炳仔:做乜呀....我又無爪o野,跟住我做乜姐?坐o下之o麻!

炳仔:白貓,你咪掂呀,我個新玩具o黎o架!
kitty貓:我都玩緊啦,你唔好下年先講!睬你都傻..........


Day 1 :
bibi:呀......炳呀,你做乜無啦啦爪個“喇叭”呀?唔好再爪喇,打屎你呀!
炳仔:我無o野做咪爪o下o羅,乜唔爪得o架咩?

Day 2 :
bibi:喂,你又o黎......我忍你好耐喇!
炳仔:我點記得咁多o野姐,你o下次再提我啦!

Day 20 :
bibi:你條友.....我一日提你十幾廿次,你仲爪.......我真係想食o左你呀!
炳仔:咩o野呀,你鍾意食咪食o羅,我見到係忍唔住o麻!

Day 42 :
bibi:你條粉腸......屋企咁多爪柱你唔爪,爪到個“喇叭”爛晒喇,你而家想點呀........@#$xyz@#%&xy@$#@
炳仔:鬧我都無用o架,我係咁o架啦.......

Day 100 :
bibi:炳爺,我買o左個新玩具比你爪到夠呀,乖啦,唔好再四圍爪.....
炳仔:睇o下點先啦..........
bibi:xyz@$#%^$xyz@!$&@#$#$!#$%

3 Comments:

  • At 5:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    二兄妹既性格都係一樣架, 話極都唔聽, 激屎師父.

     
  • At 3:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    dandanpa:
    呢個炳仔真係天生百厭星,仲要唔貴o個d唔整.......激屎!!
    而家都無理得佢地咁多lu,睇唔到就ok啦!kekekekkekek

     
  • At 3:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    bebe媽媽:
    無錯,可能係天生都係咁,另外o個串燒兩姐妹都係一樣.......咁奀皮怪!

     

Post a Comment

<< Home