kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

1.03.2006

又蒸又燙

呢部機可以燙衫、乾洗、殺菌,我用佢o黎洗貓樹貓屋,都唔錯o架!

尋日去冬季加年華行街街,見到這部燙衫機,而本身有一部蒸氣機的我本來沒有興趣,因為我從不燙衫,蒸氣只為清潔貓用品,但試用過之後便覺手感唔錯,用起來亦非常方便,所以便買了一部!而且這機可以兩用,掛上一塊白色低板,便可用作乾洗和消毒,除下低板就用來燙衫了。
還有,只是$100,用爛了都不會太心痛!

6 Comments:

  • At 1:22 PM, Blogger saru said…

    weiwei, 呢舊野好似好好反咁播, 100蚊好抵呀, 我屋企果舊唔係咁架, 你係邊度買? 我又想買黎反下...

     
  • At 12:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    bema:
    你無聽書呀,我罰你,你要o係段文到搵番我o係邊到買出o黎,搵唔到.......我叫比比咬你!heheheheheheh.....

     
  • At 9:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    hm...人地睇到架, 不過轉頭又唔記得左, 又唔知冬季嘉年華係邊..比比日日都咬我架啦, hohohoho

     
  • At 12:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    bema:
    又唔可以怪你o既,因為......貓貓網都有人咁問我呀!咁好明顯係.......呢d咁騎呢o既購物嘉年華真係只係我咁騎呢先會知呀,我成日都留意住,邊到有野買ma.......heheeeee
    佢o係會展o架,同美食嘉年華一齊攪,一層買o野,另一層買o野食law..........kakakakakakaka......

     
  • At 12:44 PM, Blogger saru said…

    bibi
    哈哈, 唔該曬, 就係因為你係shopping狂, 我先問你嘛!

     
  • At 12:49 PM, Blogger saru said…

    bi
    hehe...原來個carnival已經係3號完左la, 冇得買.

     

Post a Comment

<< Home