kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

1.09.2006

騎呢炳的騎呢動作

炳仔:有無攪錯呀,我都唔係好騎呢姐,係有時坐o下諗o下o野,扮o下蝸牛咁囉,騎呢得過你成日張我同白貓d相比人睇..........

小炳性格好極端,個行為好大膽,內裡就無膽鬼,對新事物又好奇又要驚,唔講唔知,呢個友仔見到d新人同埋一d新奇o野,一定會痴住kitty貓,人就大份膽就細,相反kitty貓對任何事物都無有怕,對陌生人仲好過對我,大方又得體!不過,講到動作,一定係炳仔最騎呢,佢每日都會自創新招,無論坐訓都會有新姿勢,日日都有驚喜!

5 Comments:

  • At 10:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    你好! 看到炳仔左下角的坐姿, 我忍不住要留言了...
    我家BooBoo也試過這樣坐, 我也覺得很騎呢,
    我經常在想, 會不會她覺得肚子熱, 要這樣坐來散散熱

     
  • At 11:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    原來大家d貓貓都鍾意咁坐,其實係唔係仔先咁坐架呢?我隻女又未試過坐成咁

     
  • At 3:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    boo媽:
    heheee.....乜你booboo咁open呀,女仔人家咁樣坐都有XDDDDD
    係呢,booboo同肥碌有乜關係o架?何解兩個會.......一樣樣呢???

     
  • At 3:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    gigi:
    我開頭都諗會唔會男仔先咁坐,因為我亞e d仔都會咁坐o架,女就無呀,kitty妹妹都唔會咁坐o架!不過booboo又會wor,點解會咁呢??

     
  • At 11:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    我成日都話BooBoo係現代豪放女 =P
    booboo應該同looklook無血緣關係掛
    可能大家都咁可愛, 所以令人覺得佢地似...hee hee

     

Post a Comment

<< Home