kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

1.11.2006

玩狗狗

肉眼睇係好靚o架!唔知點解,影出o黎會變成咁.....大班狗狗一字排開,企o係在鐘上面,好得意!
呢張都係好鬼秘!跳字鐘已經無位喇,呢隻狗狗要自己企過隔離......我一定會好快搵齊d朋友仔陪佢o架!

又係7仔!又係一個開頭唔儲,攪攪o下要儲齊o既故事!之前d hello kitty磁石貼、掛章已經玩到我死死o下,而家又o黎多set大頭狗!本先無諗過要儲,但眼見屋企越o黎越多,放放o下又覺得幾得意......於是,要儲齊去!!由磁石貼開始,已經覺得要同7仔d亞姐打好關係,可惜我無.......唉.....又要靠自己喇!

2 Comments:

  • At 12:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    你草齊未呀?

     
  • At 5:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:
    我緊未啦!唉....家陣屋企有50幾隻,不過都係未齊呀!尋日我突然有一隻係著衫架,我即刻想屎左去,因為有唔同即係又出特別牌姐,舊o個d未齊新o個又黎,我幫7仔打工好過!慘爆........

     

Post a Comment

<< Home